Την δυσφορία της για επιλεκτική συνεργασία του υπουργού Μεταφορών Κώστα Καραμανλή με ένα μόνο επιχειρησιακό κλάδου της Υπηρεσίας πολιτικής Αεροπορίας, εκφράζει η Ένωση Ηλεκτρονικών Μηχανικών Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας, ενημερώνοντας την ηγεσία του Υπουργείου, ότι με τόσο βεβαρυμμένο πλαίσιο λειτουργίας κανένας υπεύθυνος δεν μπορεί να εγγυηθεί μια θερινή περίοδο χωρίς προβλήματα.
Την δυσφορία της για επιλεκτική συνεργασία του υπουργού Μεταφορών Κώστα Καραμανλή με ένα μόνο επιχειρησιακό κλάδου της Υπηρεσίας πολιτικής Αεροπορίας, εκφράζει η Ένωση Ηλεκτρονικών Μηχανικών Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας, ενημερώνοντας την ηγεσία του Υπουργείου, ότι με τόσο βεβαρυμμένο πλαίσιο λειτουργίας κανένας υπεύθυνος δεν μπορεί να εγγυηθεί μια θερινή περίοδο χωρίς προβλήματα.
Όπως αναφέρεται σε επιστολή της ΕΝΗΜΑΕΚ προς τον υπουργό, «προς μεγάλη μας έκπληξη πριν από λίγες ημέρες διαβάσαμε σε ανακοίνωση του Υπουργείου ότι συμμετείχε ο κ. Καραμανλής σε Γενική Συνέλευση κλάδου Αεροναυτιλίας με τον οποίο ήρθε σε συμφωνία πάνω σε κάποιο σχέδιο για την εξυπηρέτηση της αεροπορικής κίνησης την τρέχουσα τουριστική περίοδο.
Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε ένα χρόνο, πρωτοφανές στα χρονικά της ΥΠΑ, κατά την οποία Πολιτικός Προϊστάμενος της Υπηρεσίας επισκέπτεται και συναντά έναν μονάχα επιχειρησιακό κλάδο και αγνοεί σχεδόν επιδεικτικά τους υπόλοιπους κλάδους της Αεροναυτιλίας.
Ως Ηλεκτρονικοί Μηχανικοί Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας, κλάδος με την αποκλειστική ευθύνη για την εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των συστημάτων αεροναυτιλίας, αγνοούμε το περιεχόμενο της συγκεκριμένης συμφωνίας και ειλικρινά αδυνατούμε να κατανοήσουμε το κλίμα ευφορίας που κάποιοι προσπαθούν να καλλιεργήσουν τις τελευταίες ημέρες.
Εργαζόμαστε για δέκα και πλέον έτη χωρίς ένα μοντέρνο και λειτουργικό οργανόγραμμα, χωρίς κρίσεις προϊσταμένων, χωρίς σαφές στρατηγικό πρόγραμμα ανανέωσης των συστημάτων αεροναυτιλίας, κρατώντας όρθια με νύχια και με δόντια συστήματα ακόμα και από τη δεκαετία του 1970, χωρίς ανταλλακτικά, χωρίς χρηματοδότηση για μετακινήσεις, χωρίς χρήματα για βενζίνες και οχήματα και με μοναδικό χρηματοδότη σε πολλές περιπτώσεις την δική μας τσέπη.
Και το κυριότερο χωρίς προσλήψεις προσωπικού για δέκατο τρίτο συνεχόμενο έτος. Στην αρχή της πανδημίας και του σκληρού lockdown όλοι οι Ηλεκτρονικοί Μηχανικοί ήταν στις θέσεις τους, καθώς τα συστήματα έπρεπε να λειτουργούν αδιάλειπτα και στο σύνολό τους για να υποστηρίξουν την ελάχιστη αεροπορική κίνηση του 2020.
Το περασμένο καλοκαίρι κάποια τμήματα Ηλεκτρονικών μετά βίας έδωσαν 4 ημέρες κανονική άδεια στους υπαλλήλους τους. Για το καλοκαίρι του 2022 τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα. Με στρατιωτικούς όρους νεοσύλλεκτων ο κλάδος βρίσκεται σε «εμπλοκή» και το χειρότερο είναι ότι το έργο και η προσφορά μας στην Υπηρεσία δεν αναγνωρίζονται.
Εφιστούμε την προσοχή στους συναδέλφους μας ΗΜΑΕΚ να τηρούν κατά γράμμα όλες τις διαδικασίες που διέπουν το έργο της υποστήριξης των συστημάτων Αεροναυτιλίας (λειτουργία/επιτήρηση, προληπτική και διορθωτική συντήρηση) και να μην υποκύπτουν σε πιέσεις για ΑΔΑΠΑΝΩΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ κατά παράβαση κάθε νόμιμης διαδικασίας με το πρόσχημα του «κατεπείγοντος».
naftemporiki.gr