Ο όγκος των επιβατών στους συρμούς του προαστιακού προς το Λονδίνο βρίσκεται στο 30% κάτω από τα προ της πανδημίας επίπεδα, καθώς μεγάλος αριθμός προσωπικού συνεχίζει να εργάζεται από το σπίτι, αντί να πηγαίνει στο γραφείο σύμφωνα με την εταιρεία Go-Ahead Group.
Ο όγκος των επιβατών στους συρμούς του προαστιακού προς το Λονδίνο βρίσκεται στο 30% κάτω από τα προ της πανδημίας επίπεδα, καθώς μεγάλος αριθμός προσωπικού συνεχίζει να εργάζεται από το σπίτι, αντί να πηγαίνει στο γραφείο σύμφωνα με την εταιρεία Go-Ahead Group.
Η επιβατική κίνηση των λεωφορείων στο Λονδίνο έχει φτάσει το 80% του ποσοστού του 2019, ενισχυμένη από τους υπαλλήλους - που έχουν λιγότερη ευελιξία - και τους ανθρώπους που κάνουν τοπικά ψώνια και ταξίδια αναψυχής, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Κρίστιαν Σρέγιερ σε συνέντευξή του. Η Go-Ahead εκτελεί δρομολόγια δημοτικών λεωφορείων σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, συμπεριλαμβανομένου περίπου του ενός τέταρτου του στόλου του Λονδίνου.
Το επίμονο έλλειμμα της ζήτησης για σιδηροδρόμους αυξάνει την προοπτική ότι η πανδημία του κορωνοϊού μπορεί να έχει αλλάξει οριστικά τα πρότυπα μετακίνησης στο Λονδίνο. Οι άνθρωποι που ζουν πιο μακριά από την πόλη εξοικονομούν χιλιάδες λίρες ετησίως σε εισιτήρια δουλεύοντας από το σπίτι. Ο Σρέγιερ είπε ότι είναι αισιόδοξος για κάποια βελτίωση στους αριθμούς.
«Θα δούμε μακροχρόνιες αλλαγές στους σιδηροδρόμους όταν πρόκειται για τις μετακινήσεις, αλλά είμαι σίγουρος ότι το 70% δεν είναι το τέλος της ανάκαμψης», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος την Τετάρτη.
Τα δεδομένα από το Transport for London δείχνουν παρόμοια εξισορρόπηση της ανάκαμψης τόσο στην κυκλοφορία λεωφορείων όσο και σε μετρό, μετά από σταθερή πρόοδο μέχρι το 2021.
Η αλλαγή των εργασιακών συνηθειών συνέβαλε επίσης στην χαλάρωση του συνωστισμού κατά τις συνήθεις ώρες αιχμής, μειώνοντας την ανάγκη των οδηγών να εργάζονται σε χωριστές βάρδιες. Αυτό ενισχύει την αποτελεσματικότητα και προτιμάται επίσης από το προσωπικό. Η υψηλότερη τιμή του πετρελαίου θα μπορούσε επίσης να ωθήσει περισσότερους ανθρώπους να προτιμούν λεωφορεία και τρένα, αντί του αυτοκινήτου.
naftemporiki.gr