Απόψεις
Τετάρτη, 27 Απριλίου 2022 07:00

Στην κορυφή του κόσμου

Δεν του αρκεί που είναι ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο. Δεν του αρκεί που μόνον μέσα σε έναν χρόνο αύξησε την περιουσία του κατά 68 δισ. δολάρια και την έφθασε στα 219 δισ. και που εκτόπισε από την κορυφή της λίστας του Forbes τον άσπονδο ανταγωνιστή του Τζεφ Μπέζος.

Από την έντυπη έκδοση

Της Νικόλ Λειβαδάρη
[email protected]

Δεν του αρκεί που είναι ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο. Δεν του αρκεί που μόνον μέσα σε έναν χρόνο αύξησε την περιουσία του κατά 68 δισ. δολάρια και την έφθασε στα 219 δισ. και που εκτόπισε από την κορυφή της λίστας του Forbes τον άσπονδο ανταγωνιστή του Τζεφ Μπέζος.

Δεν του φτάνει που έφτιαξε το αυτοκίνητο του μέλλοντός μας, δεν του αρκεί ούτε που μας άνοιξε τον δρόμο για τον έξω κόσμο και για το Διάστημα, που με ένα tweet μπορεί να στείλει το bitcoin στον Θεό ή στα τάρταρα, να απογειώσει ή να γκρεμίσει τις αγορές και να προκαλέσει γεωπολιτικό καβγά μεταξύ Μπάιντεν και Σι Τζινπίνγκ.

Ο Έλον Μασκ τα θέλει όλα και τα θέλει τώρα. Θέλει να είναι εκείνος που θα φτιάξει το μέλλον του πλανήτη. Και για να το κάνει θέλει δύναμη και κοινό. ΤΑ 220 εκατομμύρια των χρηστών που τιτιβίζουν καθημερινά στο Τwitter μπορεί να μην είναι το -θηριώδες για την εμπορική αγορά- κοινό του 1,6 δισεκατομμυρίου ημερήσιων χρηστών του Facebook, είναι όμως το κοινό που χρειάζεται
ο Μασκ: Το κοινό των πολιτικών, των influencer, των δημοσιογράφων και του πιο επιδραστικού μέσου άσκησης πολιτικής παγκοσμίως.

Την αγορά αυτού του κοινού την κοστολόγησε στα 44 δισ. δολάρια. Εκκρεμεί ακόμη να πει πού θα βρει τουλάχιστον τα μισά από αυτά για να χρηματοδοτήσει το deal-μαμούθ.

Εκκρεμεί επίσης να κατευνάσει την αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, να πείσει το Κογκρέσο ότι δεν θα ξαναφέρει τον τραμπισμό από την πίσω πόρτα και να βρει modus vivendi με τη σοκαρισμένη γραφειοκρατία των Βρυξελλών.

Είτε το πετύχει είτε όχι, ο Έλον Μασκ κατάλαβε ότι για να κατακτήσει το μέλλον πρέπει πρώτα να κατακτήσει τον κόσμο.
Και ο σημερινός κόσμος είναι ο κόσμος των social media.