Η Λίβερπουλ σκέφτεται και την υπόθεση των πλατφορμών κρυπτονομισμάτων για χορηγό της φανέλας της.
Η Λίβερπουλ σκέφτεται και την υπόθεση των πλατφορμών κρυπτονομισμάτων για χορηγό της φανέλας της.
Όπως αναφέρει το The Athletic, ο αγγλικός σύλλογος ουσιαστικά βρίσκεται σε συζητήσεις για νέα χορηγική συμφωνία για τη φανέλα, δεδομένου ότι το συμβόλαιο των 40 εκατομμυρίων λιρών ετησίως με την Standard Chartered θα λήγει τον Μάιο του 2023.
Αν και συνεχίζονται οι συζητήσεις για την ανανέωση της συνεργασίας, ο σύλλογος συνομιλεί επίσης με εταιρείες από διαφορετικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών, των μέσων ενημέρωσης και του τουρισμού.
Μεταξύ αυτών, εξηγεί το The Athletic, υπάρχουν και εταιρείες στον τομέα των κρυπτονομισμάτων. Περιλαμβάνουν μια εταιρεία ανταλλαγής κρυπτονομισμάτων, μια πλατφόρμα για την αγορά και πώληση ψηφιακών νομισμάτων και μια πλατφόρμα blockchain.
Πολλές ομάδες της αγγλικής Premier League έχουν υπογράψει συμφωνίες με εταιρείες κρυπτονομισμάτων τα τελευταία χρόνια, αλλά η Λίβερπουλ θα ήταν η πρώτη κορυφαία ομάδα στο αγγλικό πρωτάθλημα.
Ο μεγαλύτερος χορηγός κρυπτονομισμάτων της Πρέμιερ Λιγκ είναι η Socios, η οποία πουλάει «κουπόνια αφοσίωσης θαυμαστών» και έχει συμφωνίες με έξι συλλόγους: Άρσεναλ, Άστον Βίλα, Κρίσταλ Πάλας, Έβερτον, Λιντς και Μάντσεστερ Σίτι.
Οι οπαδοί της Πάλας σήκωσαν πρόσφατα ένα πανό αποκαλώντας την εταιρεία «παράσιτα», αλλά η Socios επιμένει ότι υπάρχει προς όφελος των θαυμαστών και όχι ως μέσο κερδοσκοπίας νομισμάτων.
Οι συζητήσεις συνεχίζονται με όλα τα μέρη, με τη Λίβερπουλ να ελπίζει να ολοκληρώσει μια συμφωνία μέσα στους επόμενους δύο μήνες για να μπορέσει να εισπράξει πάνω από 70 εκατομμύρια λίρες σε δύο σεζόν.