Η Dassault Systemes S.A., μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες σχεδιασμού μέσω software, στης οποίας το πελατολόγιο περιλαμβάνεται η Boeing Co. και η L’Oreal S.A., ανακοίνωσε ότι αύξηση της τάξης του 4% σημείωσαν το τέταρτο τρίμηνο της χρήσης τα κέρδη της, καθώς οι νέοι της πελάτες αντιστάθμισαν το κόστος των συγχωνεύσεων.
Ειδικότερα, τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 36,5 εκατ. ευρώ (34,2 εκατ. δολ.) ή 0,31 ευρώ ανά μετοχή, από 35,1 εκατ. ευρώ ή 0,30 ευρώ ανά μετοχή που ήταν έναν χρόνο πριν. Οι πωλήσεις, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, αυξήθηκαν σε ποσοστό 33%, φθάνοντας τα 196,5 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία, της οποίας το software απευθύνεται για τον σχεδιασμό μιας τεράστιας γκάμας προϊόντων, από σαμπουάν, μπουκάλια, έως και αεροσκάφη, έχει δαπανήσει περίπου 560 εκατ. δολ. από το 1997 για συγχωνεύσεις, προκειμένου να επεκτείνει τις δραστηριότητές της και να προσελκύσει νέους πελάτες, συμπεριλαμβανομένης της Volkswagen AG και της Airbus Industries, το 2000.
Οσο για τις πωλήσεις της, αυτές αναμένεται να κυμανθούν φέτος από 750 έως 755 εκατ. ευρώ, ήτοι από 1,33 έως 1,35 ευρώ ανά μετοχή.