Δελτία Τύπου
Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2022 11:37

City Insurance: Ειδοποίηση εκκίνησης διαδικασίας πτώχευσης

Υπόψη των πιστωτών

Societatea de asigurare - Reasigurare CITY INSURANCE SA

(ασφαλιστική/αντασφαλιστική εταιρεία σε πτώχευση)

Δικαστήριο Βουκουρεστίου, Ζ’ Αστικό Τμήμα

CITR FILIALA CLUJ SPRL, δικαστικός εκκαθαριστής της CITY INSURANCE SA (εφεξής "CITY INSURANCE"), σας διαβιβάζουμε την ακόλουθη: ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΠΤΏΧΕΥΣΗΣ

Υπόψη των πιστωτών

Societatea de asigurare - Reasigurare CITY INSURANCE SA

(ασφαλιστική/αντασφαλιστική εταιρεία σε πτώχευση)

Δικαστήριο Βουκουρεστίου, Ζ’ Αστικό Τμήμα

Βουκουρέστι, Splaiul Independenței nr. 319L, clădirea B - Sema Parc, τομέας 6, fax: 021.313.28.02 E: [email protected]

 

CITR FILIALA CLUJ SPRL, δικαστικός εκκαθαριστής της CITY INSURANCE SA (εφεξής "CITY INSURANCE"), σας διαβιβάζουμε την ακόλουθη:

 

ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΠΤΏΧΕΥΣΗΣ

1. Με την Απόφαση Αστικού Δικαίου 507/09.02.22, δικογραφία 27011/3/2021, το Δικαστήριο Βουκουρεστίου διέταξε, σύμφωνα με το Νόμο 85/2014, την πτώχευση της CITY INSURANCE, διορίζοντας τον υπογράφοντα ως δικαστικό εκκαθαριστή και ορίζοντας τις ακόλουθες προθεσμίες:

  1. Καταχώριση δηλώσεων απαίτησης: 28.03.22 ·
  2. Επαλήθευση των απαιτήσεων, προετοιμασία και δημοσίευση στο Δελτίο Διαδικασιών Αφερεγγυότητας (εφεξής «ΔΔΑ») του προκαταρκτικού πίνακα απαιτήσεων: 18.04.22 ·
  3. Αμφισβήτηση του προκαταρκτικού πίνακα: 7 ημέρες μετά τη δημοσίευση στο ΔΔΑ,
  4. Οριστικοποίηση του πίνακα απαιτήσεων: 13.05.22.

2. Μέθοδοι είσπραξης των απαιτήσεων κατά της CITY INSURANCE: όλες οι απαιτήσεις μπορούν να εισπραχθούν στο πλαίσιο της διαδικασίας πτώχευσης και, παράλληλα, οι ασφαλιστικές απαιτήσεις μπορούν να εισπραχθούν από την FGA. Έτσι:

2.1. Απαιτήσεις προγενέστερες της 09.02.22 μπορούν να εισπραχθούν στη διαδικασία πτώχευσης με εγγραφή στον πίνακα πιστωτών, ανεξάρτητα από τη φύση τους (ασφαλιστικές ή άλλες απαιτήσεις), με την υποβολή δήλωσης απαίτησης η οποία πρέπει να περιλαμβάνει:

  1. Το ονοματεπώνυμο και τα στοιχεία επικοινωνίας του δανειστή (διεύθυνση επικοινωνίας, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τηλέφωνο, φαξ),
  2. Τη ζητούμενη απαίτηση σε λέι (ένδειξη του συνολικού ποσού, ανάλυση και μέθοδος υπολογισμού),
  3. Την απόδειξη της απαίτησης (οποιοσδήποτε αποδεικτικό μέσο για τις αξιώσεις),
  4. Την ένδειξη τυχόν προνομιακών δικαιωμάτων ή εγγυήσεων και απόδειξη ότι έχουν δημοσιοποιηθεί (η ποινή για τη μη σαφή αναφορά των εγγυήσεων ή τη μη απόδειξή τους είναι ότι η απαίτηση θα καταχωρισθεί ως μη εξασφαλισμένη- επισυνάψτε αποσπάσματα από το RNPM ή αντίγραφα ΒΥ).

Η δήλωση απαίτησης και όλα τα αποδεικτικά μέσα των αξιώσεων πρέπει να υποβληθούν έως τις 28.03.22, διαφορετικά η απαίτηση θα καταπέσει και η δήλωση θα απορριφθεί.

Οι τόκοι, τα πρόστιμα ή άλλα πρόσθετα στοιχεία της κύριας απαίτησης μπορούν να υπολογιστούν μόνο μέχρι τις 09.02.22.

Η δήλωση θα συνταχθεί εις διπλούν και θα κοινοποιηθεί ως εξής:

  1. Για το δικαστήριο, τα οι δηλώσεις απαίτησης, μαζί με την απόδειξη καταβολής του δικαστικού τέλους χαρτοσήμου (200 λέι), θα σταλούν στη γραμματεία του Ζ’ Αστικού Τμήματος του Δικαστηρίου Βουκουρεστίου, τόσο σε γραπτή μορφή (σε χαρτί) όσο και σε ηλεκτρονική μορφή (έως 4 MB ανά ηλεκτρονικό μήνυμα) στην ηλεκτρονική διεύθυνση  [email protected].
  2. Για το CITR, οι δηλώσεις απαίτησης, μαζί με την απόδειξη καταβολής του δικαστικού τέλους χαρτοσήμου (200 λέι), θα σταλούν στην ηλεκτρονική διεύθυνση  [email protected].

2.2. Ταμείο Εγγύησης Ασφαλισμένων (FGA)

Μια απαίτηση που προκύπτει από ασφαλιστική σχέση πριν από τις 09.02.22 μπορεί να εισπραχθεί χωριστά από τη διαδικασία πτώχευσης, μέχρι του ποσού των 500.000 λέι και από το FGA (μπορείτε να διεκδικήσετε τη διαφορά στη διαδικασία πτώχευσης). Η αιτιολογημένη αίτηση πληρωμής υποβάλλεται στο FGA εντός 90 ημερών από την ημερομηνία της οριστικής απόφασης για την εκκίνηση της διαδικασίας πτώχευσης.

Η αίτηση υποβάλλεται εγγράφως, αποδεικνύει την απαίτηση και καταχωρίζεται στην έδρα του FGA (strada Vasile Lascăr 31, Βουκουρέστι, Ρουμανία) ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [email protected] Υποδείγματα αιτήσεων μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση www.fgaromania.ro.

3. Η πρώτη συνέλευση των πιστωτών θα πραγματοποιηθεί στις 26.04.22, ώρα 14:00, στο Βουκουρέστι, str. Gara Herăstrău nr. 4, Green Court et.3, Τομέα 2. Δεδομένη της πανδημίας, ζητάμε με σεβασμό από τους πιστωτές να στείλουν την ψήφο τους με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στη διεύθυνση  [email protected].

4. Η ημερήσια διάταξη της συνέλευσης των πιστωτών, καθώς και όλες οι λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την είσπραξη των απαιτήσεων στην πτώχευση της CITY INSURANCE (συμπεριλαμβανομένων εκείνων που προέκυψαν μετά τις 09.02.22) μπορούν να βρεθούν στον ακόλουθο σύνδεσμο: www.citr.ro/noutati/city


Σας ευχαριστούμε,

Oana Munteanu

Συνέταιρος

CITR Υποκατάστημα Κλουζ

Υπογράφηκε ψηφιακά από Oana-Georgiana Munteanu

Ημερομηνία: 2022.02.24

10:41:15 +02'00'

Bουκουρέστι, 24.02.22

DG/PR/ASC

Η υπογράφουσα, σύμφωνα με τον κανονισμό ΕΕ 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 21ης Απριλίου 2016, για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών και την κατάργηση της οδηγίας 95/46/ΕΚ (εφεξής ο Κανονισμός), είναι υπεύθυνος επεξεργασίας. Δεδομένου ότι τα ειδικά καθήκοντα του συνδίκου/εκκαθαριστή περιλαμβάνουν επίσης την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων βάσει του νόμου περί αφερεγγυότητας και των παρεπόμενων νομικών διατάξεων, σας ζητάμε με σεβασμό να διασφαλίσετε ότι κάθε έγγραφο που μας διαβιβάζετε και κάθε επικοινωνία γίνεται σύμφωνα με τις νομικές διατάξεις του Κανονισμού, ότι τα υποκείμενα των δεδομένων έχουν δώσει τη συγκατάθεσή τους και/ή είναι ενήμερα για αυτή τη διαβίβαση των προσωπικών τους δεδομένων και ότι μας διαβιβάζετε μόνο τα έγγραφα που είναι κατάλληλα, συναφή και περιορίζονται στα αναγκαία για την εκπλήρωση των καθηκόντων μας. Αναφέρουμε επίσης ότι θα επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα που λαμβάνουμε αυστηρά για τους σκοπούς της διαχείρισης του εν λόγω οφειλέτη, με τρόπο που να διασφαλίζει την επαρκή ασφάλειά τους, ότι τα δεδομένα αυτά θα συλλέγονται, θα καταγράφονται, θα οργανώνονται, θα δομούνται, θα προσαρμόζονται ή θα τροποποιούνται, θα εξάγονται, θα ερωτώνται, θα χρησιμοποιούνται, θα γνωστοποιούνται με διαβίβαση, θα διαδίδονται ή θα διατίθενται με άλλο τρόπο στους άλλους συμμετέχοντες στη διαδικασία σύμφωνα με το νόμο, τις οδηγίες του δικαστηρίου και στο βαθμό που είναι απαραίτητο, και μόνο για τους σκοπούς της εκπλήρωσης των καθηκόντων μας, Θα αποθηκεύσουμε επίσης τα προσωπικά δεδομένα που παρέχονται για μια περίοδο 2 ετών μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αφερεγγυότητας Εγγυόμαστε ότι όλοι οι υπάλληλοι και οι συνεργάτες μας τηρούν αυστηρά την εμπιστευτικότητα των δεδομένων, ότι όλα τα δεδομένα που μας παρέχετε, συμπεριλαμβανομένων των προσωπικών δεδομένων, αντιμετωπίζονται με σεβασμό από τους εκπροσώπους μας και υποβάλλονται σε επεξεργασία από την ομάδα διαχείρισης της υπόθεσης που διαχειρίζεται τον εν λόγω οφειλέτη. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εσωτερική μας πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων, καθώς και λεπτομέρειες σχετικά με τα δικαιώματα των υποκειμένων των δεδομένων να ζητήσουν πρόσβαση, διόρθωση ή διαγραφή ή περιορισμό της επεξεργασίας, το δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία, καθώς και το δικαίωμα φορητότητας των δεδομένων, ή οποιαδήποτε άλλη σχετική ερώτηση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected].