Ορισμένοι ηγέτες των ομάδων της F1 αναρωτήθηκαν την Παρασκευή (11/3) για το ανώτατο όριο δαπανών που τους επιβλήθηκε, ως απάντηση στην ενεργειακή κρίση και τον πληθωρισμό λόγω της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία.
Ορισμένοι ηγέτες των ομάδων της F1 αναρωτήθηκαν την Παρασκευή (11/3) για το ανώτατο όριο δαπανών που τους επιβλήθηκε, ως απάντηση στην ενεργειακή κρίση και τον πληθωρισμό λόγω της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία.
«Πιστεύω ότι είναι πραγματικό πρόβλημα γιατί ήδη βλέπουμε εξαιρετικά υψηλό πληθωρισμό», είπε ο Κρίστιαν Χόρνερ (το αφεντικό της Red Bull) σε συνέντευξη Τύπου κατά τη διάρκεια των δοκιμών πριν από τη σεζόν στο Μπαχρέιν. «Μπορούμε ήδη να δούμε τις συνέπειες στις τιμές των αεροπορικών εμπορευματικών μεταφορών».
Και πρόσθεσε: «Πιστεύω ότι αυτό είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα που πρέπει να εξεταστεί και να αντιμετωπιστεί επειδή έχει αντίκτυπο στην απασχόληση και τις συνθήκες διαβίωσης των ανθρώπων. Νομίζω ότι είναι καθήκον της ρυθμιστικής αρχής (το πρωτάθλημα) να το εξετάσει επειγόντως για να διασφαλίσει ότι δίνεται λύση».
Ένας ένθερμος υπερασπιστής του ανώτατου ορίου του προϋπολογισμού, που εισήχθη το 2021 και μειώθηκε έκτοτε, ο διευθυντής της McLaren, Αντρέας Σάιντλ, κινείται προς την ίδια κατεύθυνση.
«Τις τελευταίες εβδομάδες και μήνες έχουν προκύψει νέοι περιορισμοί όσον αφορά τον πληθωρισμό κ.λ.π. Νομίζω ότι είναι σημαντικό να το συζητήσουμε και να δούμε αν έχει νόημα», υπογράμμισε.
«Είμαι ανοιχτός σε συζητήσεις και λύσεις, σε πιθανές προσαρμογές, αρκεί να είναι εντός λογικής», συμπλήρωσε.