Η έκθεση The Queen Undressed της Λεώνης Γιαγδζόγλου παρουσιάζει έντεκα κεραμικά έργα με πλούσια αυτοβιογραφικά στοιχεία γύρω από το τραύμα και τη θεραπεία με έμφαση στη φωνή.
Η έκθεση The Queen Undressed της Λεώνης Γιαγδζόγλου παρουσιάζει έντεκα κεραμικά έργα με πλούσια αυτοβιογραφικά στοιχεία γύρω από το τραύμα και τη θεραπεία με έμφαση στη φωνή.
Το χρώμα αποτελεί βασικό μέρος της πρακτικής της, ενισχύοντας την αφηγηματικότητα των έργων. Τα αναπάντεχα υλικά που ενσωματώνονται σ’ αυτά όπως βίδες, χαλκός, ελατήρια, εξαρτήματα κ.ά. αναδεικνύουν το αυτοσαρκαστικό και ανεπιτήδευτο ύφος της ενώ το τυχαίο και το λάθος συστήνονται ως διαφοροποιητικοί παράγοντες. Η έκθεση περιλαμβάνει δύο κεντρικά έργα, The Queen Undressed και Big Brother που μας οδηγούν σε διαφορετικές ενότητες: Η πρώτη συνδέεται με το τραύμα και τη θεραπεία. Η δεύτερη εξετάζει την έννοια του παιχνιδιού και της συλλογικότητας.
Το έργο The Queen Undressed παίρνει τη μορφή της βασίλισσας, η οποία, αν και φανερά τραυματισμένη στο σημείο των γεννητικών οργάνων, παραμένει δυνατή ακριβώς επειδή είναι ευάλωτη. Το τραύμα στρέφει το βλέμμα μας στην παρεμβατικότητα και στην αποτυχία της σύγχρονης δυτικής ιατρικής να συμπεριλάβει τον ασθενή στη λήψη των αποφάσεων που τον αφορούν. Ιδιαίτερα οι γυναίκες αποκλείονται συστηματικά από τις αποφάσεις που αφορούν τη σεξουαλική και αναπαραγωγική τους υγεία. Αυτές οι αποφάσεις είναι συχνά μη αναστρέψιμες και θίγουν την αυτονομία και την αξιοπρέπεια τους.