«Η διώρυγα της Κορίνθου “πληρώνει” την επιτελική αδράνεια των Μητσοτάκη και Καραμανλή», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Β3’ Νότιου Τομέα Αθηνών, Νίκος Παππάς, καθώς, όπως υποστηρίζει, η διώρυγα της Κορίνθου παραμένει κλειστή για πάνω από έναν χρόνο για τη ναυσιπλοΐα
«Η διώρυγα της Κορίνθου “πληρώνει” την επιτελική αδράνεια των Μητσοτάκη και Καραμανλή», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Β3’ Νότιου Τομέα Αθηνών, Νίκος Παππάς, καθώς, όπως υποστηρίζει, η διώρυγα της Κορίνθου παραμένει κλειστή για πάνω από έναν χρόνο για τη ναυσιπλοΐα
«Έναν και πλέον χρόνο από τις κατολισθήσεις και δέκα μήνες από τις υποσχέσεις Μητσοτάκη για άμεση εκκίνηση των εργασιών αποκατάστασης, παραμένει κλειστή για τη ναυσιπλοΐα. Και έπεται, όπως φαίνεται, συνέχεια. Η ανικανότητα των αρμοδίων κοστίζει. Στην ίδια την εταιρεία της διώρυγας, στην ελληνική οικονομία και στη ναυσιπλοΐα, στον τουρισμό. Η πολιτική τους προκαλεί. Από τα 9 εκατ. ευρώ του προϋπολογισμού που είχε αναφέρει ο κ. Μητσοτάκης, το κόστος του έργου έχει εκτοξευτεί στα 34 εκατ. ευρώ.
Η σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, που θα μελετούσε τη σύμβαση του έργου αποκατάστασης, αναβλήθηκε. Οι ευθύνες, όμως, για την κωλυσιεργία στην αποκατάσταση των ζημιών στη διώρυγα παραμένουν. Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής τις φέρουν ακέραιες», τονίζει στην ανακοίνωσή του ο κ. Παππάς.