Πολιτική
Πέμπτη, 03 Φεβρουαρίου 2022 10:24

Κίνημα Αλλαγής: Γιατί καταψήφισε την τροπολογία της υπουργού Παιδείας

Τους λόγους για οποίους καταψήφισε την τροπολογία της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως στην οποία περιλαμβανόταν και η χορήγηση των voucher των 200 ευρώ στους εκπαιδευτικούς εξηγεί το Κίνημα Αλλαγής με ανακοίνωσή του.

Τους λόγους για οποίους καταψήφισε την τροπολογία της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως στην οποία περιλαμβανόταν και η χορήγηση των voucher των 200 ευρώ στους εκπαιδευτικούς εξηγεί το Κίνημα Αλλαγής με ανακοίνωσή του.

Σε ένα ακόμη «επεισόδιο» στη διαμάχη που έχει ξεσπάσει με τη Ν.Δ., το ΚΙΝΑΛ κατηγορεί την κυβέρνηση ότι «συνεχίζει την πάγια τακτική της εισαγωγης τροπολογιών-νομοσχεδίων με πολλά επιμέρους άρθρα, παραβιάζοντας έτσι τις αρχές της καλής νομοθέτησης και παγιδεύει την αντιπολίτευση που δεν μπορεί να ψηφίσει ξεχωριστά κάθε άρθρο».

Όπως εξηγεί το κόμμα, «με την τροπολογία του υπουργείου Παιδείας προωθήθηκε ένα σύνολο ρυθμίσεων, μεταξύ των οποίων και το voucher 200 ευρώ στους εκπαιδευτικούς για αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού -ποσό που πάντως είναι πολύ μικρό και πολύ καθυστερημένο μετά από τόσους μήνες τηλεκπαίδευσης». Σύμφωνα με το ΚΙΝΑΛ, «το μέτρο έχει ορθή στόχευση αλλά για να μην είναι προσχηματικό, οφείλει να αυξηθεί, ενώ πρέπει να συνοδεύεται κι από γενναία ενίσχυση των υποδομών του ψηφιακού σχολείου (υποδομές, Wi-Fi κλπ)».

Ωστόσο, όπως επισημαίνει, η εμβληματική διάταξη της τροπολογίας είναι το άρθρο 3 «με το οποίο η υπουργός διατηρεί την ελάχιστη βάση εισαγωγής και καταργεί τη συμπλήρωση του Διπλού Μηχανογραφικού για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο», ρύθμιση την οποία το κόμμα χαρακτηρίζει «βαθιά αντιεκπαιδευτική, έως και αντισυνταγματική» καθώς «δημιουργεί σοβαρά εκπαιδευτικά, κοινωνικά και ηθικά προβλήματα».

Σύμφωνα με όσα αναφέρει το κόμμα, η εν λόγω ρύθμιση «εισάγει την πρακτική της λοταρίας στην εισαγωγή των μαθητών στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση γιατί μπορεί να εισαχθεί σε ένα τμήμα ένας μαθητής με χαμηλότερη βαθμολογία από έναν άλλον που θα έχει υψηλότερη».

Το κόμμα επαναλαμβάνει ακόμη τη βασική του θέση για την εισαγωγή, που είναι «η εφαρμογή του Εθνικού Απολυτηρίου -όπως ισχύει γενικά στην Ευρώπη-, για να λήξει η διαρκής ενασχόληση με το Σύστημα Πρόσβασης, που όλο αλλάζει εδώ και μισό αιώνα».