Η αθλητική βιομηχανία είναι προορισμένη να «εκτοξευθεί» στο μέλλον: το αναφέρει η εξειδικευμένη ιστοσελίδα MF-Milano Finanza, κάνοντας λόγο για πάνω από 71 δισεκατομμύρια κύκλο εργασιών από χορηγίες μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.
Η αθλητική βιομηχανία είναι προορισμένη να «εκτοξευθεί» στο μέλλον: το αναφέρει η εξειδικευμένη ιστοσελίδα MF-Milano Finanza, κάνοντας λόγο για πάνω από 71 δισεκατομμύρια κύκλο εργασιών από χορηγίες μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.
Από αυτή την άποψη, η αγορά αθλητικών χορηγιών εκρήγνυται με ανάπτυξη 92 δισ. έως το 2027 (+ 41% σε σύγκριση με το 2021).
Σύμφωνα με το GlobeNewswire, η βιομηχανία του αθλητισμού άγγιξε τα 441 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021 (391 δισεκατομμύρια ευρώ) και αναμένεται να φτάσει σε κύκλο εργασιών 600 δισεκατομμυρίων έως το 2025 (πάνω από 530 δισεκατομμύρια ευρώ), με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 8%.
Συγκεκριμένα, η μελέτη προσδιορίζει τις αθλητικές χορηγίες ως το τμήμα από το οποίο θα προκύψουν οι κύριες πηγές εσόδων: από αυτή την άποψη, θεωρείται ότι το ίδιο περιουσιακό στοιχείο που αφορά τις χορηγίες θα ξεπεράσει τα 71 δισ. σε τζίρο μέσα στην επόμενη τριετία.
Παραμένοντας στο ίδιο μήκος κύματος, η Research and Markets υπερβαίνει επίσης το όριο της προηγούμενης πηγής, προβάλλοντας τον εαυτό της στο 2027 με μια αγορά τζίρου 92 δισεκατομμυρίων.
Ως πιο σημαντικό τμήμα της αγοράς εκτιμάται ότι θα είναι η Βόρεια Αμερική, η οποία αντιπροσωπεύει το 42% της συνολικής επιχειρηματικής μονάδας.
Αυτά τα στοιχεία αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη σημασία, λαμβάνοντας υπόψη την πτώση που έπληξε τον ίδιο κλάδο μόλις πριν από ένα χρόνο: σύμφωνα με την F1 Chronicle, οι αθλητικές χορηγίες στην Ευρώπη έχουν καταρρεύσει κατά περίπου 7 δισεκατομμύρια δολάρια λόγω της πανδημίας.
Η προσοχή των χορηγών θα εστιαστεί ιδιαίτερα στα μεγάλα διεθνή αθλητικά γεγονότα που έχουν προγραμματιστεί για το 2022, από τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου έως το Παγκόσμιο Κύπελλο στο Κατάρ.
Η City AM, μια πύλη οικονομικής και χρηματοοικονομικής πληροφόρησης, εστιάζει την εις βάθος ανάλυσή της στη σημασία από αυτές τις εκδηλώσεις, που θα αποτελέσουν βιτρίνα σχετικής προβολής για πιθανούς χορηγούς.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, η μόνη μεταβλητή που πρέπει να ληφθεί υπόψη στη συγκεκριμένη ιστορική περίοδο είναι αυτή της πιθανής αναβολής των ίδιων των γεγονότων λόγω του αυξανόμενου αριθμού μολύνσεων, η οποία θα έχει αντικρουόμενες συνέπειες και επιπτώσεις όσον αφορά τις επενδύσεις στον κλάδο.