Το όραμα της Κωτσόβολος για έναν καλύτερο κόσμο για όλους, μέσα από δράσεις και υπηρεσίες, τόσο στο φυσικό όσο και στο ψηφιακό περιβάλλον της εταιρείας.
Το όραμα της Κωτσόβολος για έναν καλύτερο κόσμο για όλους, μέσα από δράσεις και υπηρεσίες, τόσο στο φυσικό όσο και στο ψηφιακό περιβάλλον της εταιρείας.
Tεχνολογία. Ένας χώρος που έχει αλλάξει τον κόσμο, επαναπροσδιορίζοντας τον όρο καινοτομία. Που έχει καταφέρει να βελτιώσει την καθημερινότητα όλων των ανθρώπων και γίνεται ο καλύτερος σύμμαχος για κάθε ανάγκη και προτίμηση στην καθημερινότητα ανθρώπων με αναπηρίες. Αυτό ακριβώς έρχεται να ενδυναμώσει η Κωτσόβολος μέσα από το πρόγραμμα «Τεχνολογία χωρίς Εμπόδια», μία πρωτοβουλία που είναι πολλά περισσότερα από ένα πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Είναι το όραμα της εταιρείας για έναν καλύτερο κόσμο για όλους, μέσω της τεχνολογίας. Σκοπός της πρωτοβουλίας, να αφαιρέσει όλα τα εμπόδια ώστε τα άτομα με αναπηρία να έχουν ίση πρόσβαση στην τεχνολογία και να κάνει τη ζωή τους καλύτερη. Πώς το κάνει αυτό; Με μία ποικιλία από δράσεις και υπηρεσίες, τόσο στον φυσικό και ψηφιακό κόσμο της Κωτσόβολος, όσο και στην ανάδειξη των προϊόντων τεχνολογίας που μπορούν να διευκολύνουν την καθημερινότητα των ανθρώπων αυτών.
Κανάλια Εξυπηρέτησης. Σε κάθε σημείο επαφής με τους καταναλωτές, οι άνθρωποι της Κωτσόβολος είναι ειδικά εκπαιδευμένοι για να εξυπηρετήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα άτομα με κινητική αναπηρία και να τους δώσουν επιλογές που θα κάνουν τη ζωή τους καλύτερη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η συνεργασία με τους προμηθευτές της για να αναδείξει προϊόντα και τεχνολογικά χαρακτηριστικά προσβασιμότητας που διευκολύνουν τα άτομα με αναπηρίες.
Επίσημη αναγνώριση από την ΕΛΕΠΑΠ. Με τη συνεργασία και την επίσημη αναγνώριση από την ΕΛΕΠΑΠ, 11 καταστήματα Κωτσόβολος έχουν αναβαθμιστεί και ανακαινιστεί, ώστε να υποδέχονται αμαξίδια στον χώρο, χωρίς περιορισμούς.
Τη σκυτάλη θα πάρουν 22 ακόμα καταστήματα, με στόχο, στο άμεσο μέλλον, όλοι οι φυσικοί χώροι να πληρούν ειδικές προδιαγραφές, όπως ευρύχωρους διαδρόμους, βοηθητικούς ανελκυστήρες, εξωτερικές ανισοσταθμίες, θέσεις parking ΑμεΑ, ειδικό καρτελάκι που βρίσκεται στην είσοδο των καταστημάτων κ.ά. Kotsovolos.gr. Στον digital κόσμο, η ψηφιακή αρχιτεκτονική του kotsovolos.gr έχει σχεδιαστεί έτσι, ώστε να κάνει το ταξίδι του χρήστη εύκολο, γρήγορο και χωρίς περιορισμούς. Η εταιρεία διαθέτει 5 websites με ειδικά μενού προσβασιμότητας, καθώς και τη δυνατότητα εξυπηρέτησης στη Νοηματική γλώσσα μέσω βιντεοκλήσης, η οποία είναι διαθέσιμη για άτομα με δυσκολία στην ακοή ή την ομιλία.
Γραφή Braille.Σε όλα τα καταστήματα Κωτσόβολος είναι διαθέσιμο το πρώτο ενημερωτικό έντυπο για την Ασφάλιση Περιεχομένου Σπιτιού σε γραφή Braille, που δημιούργησε η εταιρεία σε συνεργασία με την Anytime της INTERAMERICAN και με επιμέλεια της Εθνικής Ομοσπονδίας Τυφλών. Έτσι, άνθρωποι που αντιμετωπίζουν προβλήματα όρασης, μπορούν να ενημερωθούν άμεσα και ανεξάρτητα.
Αγοραστική εμπειρία για όλους
Mένοντας πιστή στο όραμά της και με στόχο να το ενδυναμώσει ακόμα περισσότερο, η Κωτσόβολος την Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη, στις 05/10/21, πραγματοποίησε μία μεγάλη διαδικτυακή συνάντηση για όλες τις εμπορικές επιχειρήσεις με θέμα «Ίδιοι στις ανάγκες - Ίσοι στις εμπειρίες». Μία πρωτοβουλία της εταιρείας, υπό την αιγίδα των ΕΣΑμεΑ, ΕΣΕΕ και ΣΕΛΠΕ, όπου παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας που διενεργήθηκε από την Κωτσόβολος με τη συμβολή της εταιρείας ερευνών ΜRB και την επιστημονική υποστήριξη του Ινστιτούτου της ΕΣΑμεΑ (ΙΝ-ΕΣΑμεΑ), με σκοπό την ευαισθητοποίηση για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, τόσο στην καθημερινότητα όσο και στην αγοραστική τους εμπειρία, τα άτομα με κινητικές αναπηρίες.
Τα αποτελέσματα της έρευνας:
ΙΔΙΟΙ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ. Είμαστε. Οι άνθρωποι με κινητική αναπηρία θέλουν να νιώθουν ίσοι με όλους, να έχουν το δικαίωμα της πλήρους συμμετοχής σε ό,τι συμβαίνει γύρω τους και να μην αντιμετωπίζονται σαν «ιδιαίτερο» είδος.
ΙΣΟΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ. Είμαστε; Στο σπίτι. Χρειάζονται χωροταξικές αλλαγές, άνοιγμα χώρων και πολλές φορές ένας βοηθός, για ένα σπίτι που καλύπτει τα κριτήρια μιας καλύτερης ζωής για ΑμεΑ. Στα ΜΜΜ. Πώς μετακινείται κανείς με μετρό ή με Ι.Χ.; Πρέπει να υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές, ώστε να καταφέρει να φτάσει στην ώρα του ένα ΑμεΑ, χωρίς καθυστερήσεις και προβλήματα. Στην πόλη. Αυτοκίνητα που παρκάρουν σε πεζοδρόμια. Ράμπες μισοτελειωμένες ή ανύπαρκτες. Πρέπει να υπάρχει πρόσβαση σε τουαλέτα ΑμεΑ σε πολιτιστικούς χώρους και χώρους διασκέδασης. Στα καταστήματα. Οι online αγορές είναι ένα μέρος που δεν κάνει διακρίσεις. Γιατί να μην είναι έτσι και ένα φυσικό κατάστημα, εμπορικοί δρόμοι, συνοικιακά καταστήματα; Η παρουσία των ασανσέρ και η ελεύθερη πρόσβα
ση σε αυτά είναι απαραίτητα. Το ίδιο και οι ευρύχωροι διάδρομοι και εκείνη η χωροταξία που επιτρέπει αλληλεπίδραση με τα προϊόντα προς πώληση. Αν και υπάρχουν καταστήματα με διαπιστευτήρια, πώς θα φτάσει εκεί ένα ΑμεΑ, αν γύρω από το σημείο δεν είναι εύκολη η πρόσβαση;
ΙΣΟΙ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ. Είμαστε; Καλύτερη ζωή, με τη βοήθεια της τεχνολογίας. Είναι, όμως, μία ζωή προσιτή οικονομικά ή η τεχνολογία έρχεται μαζί με μεγάλο κόστος; Smart devices. Οι έξυπνες συσκευές διαθέτουν τεχνολογίες και λειτουργίες που διευκολύνουν την καθημερινότητα και προάγουν την αυτονομία. Αξιοποιούνται στο έπακρο; Για κάθε ΑμεΑ, η προσβασιμότητα συνδέεται άμεσα με τον Σεβασμό, την Αξιοπρέπεια, το Δικαίωμα στη ζωή. Στην Κωτσόβολος, κάθε μέρα συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για μία καλύτερη ζωή και έναν καλύτερο κόσμο, για όλους τους ανθρώπους, μέσω της τεχνολογίας.