Άνοιξε στις 31 Ιανουαρίου στην Εθνική Βιβλιοθήκη η έκθεση ζωγραφικής με τίτλο «Οι εξόριστοι» του Μιχάλη Μαδένη, ένα εικαστικό σύμπαν με φιγούρες τροφίμων ψυχιατριακού νοσοκομείου.
Το αόρατο «πληθυσμιακό περίσσευμα» της κοινωνίας, άνθρωποι περιθωριοποιημένοι από την ζωή και τον εαυτό τους κοιτούν τον θεατή με τρόπο καθηλωτικό καθώς αναδύονται μέσα από ένα σκοτεινό φόντο φωτισμένοι δυνατά, πέρα από τόπο και χρόνο: « Έτσι, δίνεται η δυνατότητα στον θεατή να προσέξει όλες τις λεπτομέρειες των εικονιζόμενων, οι οποίοι με τη σειρά τους, τον οδηγούν σε εκείνο που οι κοινωνικές συμβάσεις τον έμαθαν συνήθως να αποφεύγει: το ανθρώπινο βλέμμα» σημειώνει ο Σταύρος Ζουμπουλάκης, ο οποίος επιμελήθηκε τον κατάλογο της έκθεσης.
Ο Μιχάλης Μαδένης, από την πρώτη ατομική του έκθεση το 1992 στην Αθήνα (Νέες Μορφές) και την οριστική εγκατάσταση του το 1994 στην Ελλάδα, μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του στην Ολλανδία, παραμένει πιστός στην παραστατική ζωγραφική με ανθρωποκεντρική θεματολογία.« Στα έργα του πρωταγωνιστεί το γυμνό ανδρικό σώμα, με έμφαση στην ανθρώπινη υπόστασή του.