«Στρατηγικός στόχος για τη χώρα μας είναι να κερδίσει το στοίχημα της ανταγωνιστικότητας αλλά και μιας άλλης ποιότητας στο τουριστικό προϊόν», δήλωσε χθες ο πρόεδρος του Ομίλου Ashley Worldgroup Southeastern Europe κ. Μάκης Σεριάτος παρουσιάζοντας τη νέα καμπάνια επικοινωνίας του ΕΟΤ στο εξωτερικό για το 2007, την οποία ανέλαβε η κοινοπραξία Ashley & Holmes Athens/Karamella.
«Η έγκαιρη χάραξη στρατηγικής επικοινωνίας και η αποτελεσματική διαφήμιση δεν αποτελούν μόνο μέσα προώθησης των τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών αλλά έχουν τη δύναμη να δημιουργήσουν ολοκληρωμένες στρατηγικές οικονομικής ανάπτυξης και να επαναπροσδιορίσουν τη θέση της χώρας μας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη της ανάπτυξης», πρόσθεσε.
Η πρόεδρος της εταιρείας Karamella κ. Αγάπη Βαρδινογιάννη τόνισε με τη σειρά της ότι η εικόνα της σύγχρονης Ελλάδας στην παγκόσμια αντίληψη έχει αναδιαμορφωθεί μετά από την επιτυχημένη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. «Η εικόνα αυτή φέρει τις διαστάσεις της ασφαλούς, φιλόξενης, σύγχρονης χώρας με υποδομές και νέες τεχνολογίες, χαρακτηριστικά που αποτελούν πολύτιμες αξίες για την τουριστική ανάπτυξη και το σχεδιασμό της επικοινωνιακής στρατηγικής του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας».
Σύμφωνα με την υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης Φάνη Πάλλη-Πετραλιά, ο προϋπολογισμός για την καμπάνια θα φθάσει περίπου τα σαράντα εκατομμύρια ευρώ http://www.naftemporiki.gr/news/static/07/01/09/1287072.htm .