Κοινωνία
Δευτέρα, 03 Ιανουαρίου 2022 19:15

ΥΠΑΑΤ: Άνοιξε η ηλεκτρονική πύλη καταγγελιών για τους πολίτες

Τη δυνατότητα στους πολίτες να υποβάλουν ηλεκτρονικά τις καταγγελίες τους, αναφορικά με θέματα που άπτονται της αρμοδιότητας του υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων του, δίνει από τις αρχές του 2022, το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Τη δυνατότητα στους πολίτες να υποβάλουν ηλεκτρονικά τις καταγγελίες τους, αναφορικά με θέματα που άπτονται της αρμοδιότητας του υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων του, δίνει από τις αρχές του 2022, το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Οι εν λόγω καταγγελίες μπορούν να υποβάλλονται μέσω του gov.gr και συγκεκριμένα στις παρακάτω θέσεις:

∙ Αρχική / Πολίτης και καθημερινότητα / Καταγγελίες / Καταγγελία για θέματα αρμοδιότητας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

∙ Αρχική / Γεωργία και κτηνοτροφία / Γεωργία / Καταγγελία για θέματα αρμοδιότητας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων


Όπως αναφέρει στην ανακοίνωση του το ΥΠΑΑΤ, οι καταγγελίες αυτές υποβάλλονται με τους εξής τρόπους, όπως διατυπώνονται στο άρθρο 4 της Υ.Α.5030/2021:

α) Ψηφιακά, στον ιστότοπο του ΥπΑΑΤ (www.minagric.gr), στη θέση «Καταγγελίες».

β) Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected].

γ) Μέσω της εφαρμογής του ΥΠΑΑΤ για κινητές συσκευές i-AGRIC, στην επιλογή Υποβολή Αιτήματος / Κατηγορία «Καταγγελίες».

δ) Ταχυδρομικά, προς το ΥΠΑΑΤ, στην ταχυδρομική διεύθυνση Αχαρνών 2, 10432, Αθήνα.

ε) Στη Γραμματεία, με αυτοπρόσωπη παρουσία ή μέσω εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου, στη διεύθυνση Αχαρνών 2, 10432, Αθήνα.

στ) Τηλεφωνικά, στην τηλεφωνική γραμμή 1540.

Το Π.Σ.Δ.Κ. (Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Καταγγελιών) αποτελείται από 2 υποσυστήματα: την Ψηφιακή Υπηρεσία και την Εφαρμογή Διαχείρισης (back-office).

Η Ψηφιακή Υπηρεσία αναρτάται στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) και στον ιστότοπο του ΥΠΑΑΤ (www.minagric.gr).

Με την είσοδο στην ψηφιακή υπηρεσία γίνεται η ταυτοποίηση των στοιχείων του καταγγέλλοντος μέσω του TAXISNET (myAADE) και στη συνέχεια ο καταγγέλλων συμπληρώνει τα απαιτούμενα στοιχεία οθόνης τυποποιημένου εντύπου καταγγελίας on line και κάνει upload όλα τα συνοδευτικά αρχεία που σχετίζονται με την καταγγελία. Τόσο στις οθόνες της Ψηφιακής Υπηρεσίας όσο και στην εκτός αυτής οθόνη, θα έχει πρόσβαση ο καταγγέλλων, όπως ορίζεται στη παρ.4 του άρθ.2 της Υ.Α.5030 /2021 [ορισμοί: ''Καταγγέλλων''].

Όταν ο καταγγέλλων ολοκληρώσει την καταχώρηση, κάνει υποβολή της καταγγελίας.

Τέλος, όπως σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση, υπάρχει η δυνατότητα ο καταγγέλλων να υποβάλλει μια καταγγελία χωρίς να χρησιμοποιήσει την ψηφιακή υπηρεσία, αν δεν επιθυμεί να ταυτοποιηθεί μέσω του taxisnet ή δεν είναι δυνατό αυτό, τόσο τηλεφωνικά στο 1540 όσο και πραγματοποιώντας λήψη, είτε από τον ιστότοπο του ΥΠ.Α.Α.Τ. είτε από τον σύνδεσμο «Χρήσιμοι Σύνδεσμοι» του gov.gr, του τυποποιημένου εντύπου και στη συνέχεια εκτυπώνοντας και αποστέλλοντας το με τους τρόπους (β', δ', ε').