Η έλλειψη σαμπάνιας μπορεί να μην σημαίνει απλώς μια λιγότερο αφρώδη Πρωτοχρονιά. Μπορεί να αφαιρέσει λίγη από τη λάμψη των επερχόμενων εορτασμών.
Η έλλειψη σαμπάνιας μπορεί να μην σημαίνει απλώς μια λιγότερο αφρώδη Πρωτοχρονιά. Μπορεί να αφαιρέσει λίγη από τη λάμψη των επερχόμενων εορτασμών.
Σύμφωνα με το Wine Enthusiast, οι ΗΠΑ βρίσκονται στα πρώτα στάδια μιας έλλειψης σαμπάνιας που αναμένεται να διαρκέσει αρκετά χρόνια.
Καθώς ο κόσμος φτάνει στο όριο των δύο ετών της πανδημίας COVID-19, περισσότερα είδη σπανίζουν λόγω των παγκόσμιων διαταραχών της εφοδιαστικής αλυσίδας, όπως η συμφόρηση στα λιμάνια και οι ελλείψεις οδηγών φορτηγών και εργαζομένων στο σέρβις.
Ο Πάτρικ Πένφιλντ, καθηγητής πρακτικής στην αλυσίδα εφοδιασμού στη Σχολή Διοίκησης Whitman του Πανεπιστημίου των Συρακουσών, είπε στο USA TODAY ότι το έθνος θα δει «ολοένα και λιγότερη σαμπάνια» στο άμεσο μέλλον.
«Η αυξημένη ζήτηση, η χαμηλή παραγωγή σταφυλιών λόγω της κλιματικής αλλαγής και των καιρικών φαινομένων και οι συμφόρηση στα λιμάνια θα κάνουν πιο δύσκολη την απόκτηση σαμπάνιας», δήλωσε ο Penfield. «Οι τιμές ανεβαίνουν λόγω αυτής της έλλειψης προσφοράς. Θα μπορούσαμε να δούμε ελλείψεις σαμπάνιας μέχρι το 2025».
Το Drizly, η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου αλκοόλ και παράδοσης κατ' απαίτηση αλκοόλ της Βόρειας Αμερικής, έκανε έρευνα σε 500 λιανοπωλητές αλκοόλ και διαπίστωσε ότι το 80% δήλωσε ότι ανησυχούσε τουλάχιστον ελαφρώς για την έλλειψη σαμπάνιας.
Ακόμη και με τις ελλείψεις, η Liz Paquette, επικεφαλής του τμήματος καταναλωτικών πληροφοριών Drizly, είπε ότι η σαμπάνια και το prosecco συνεχίζουν να είναι τα αφρώδη κρασιά με τις μεγαλύτερες πωλήσεις με 63% και 18% του μεριδίου αγοράς.
«Με τη ζήτηση να παραμένει ισχυρή για τη σαμπάνια και το prosecco, δεν βλέπουμε σημάδια ότι οι καταναλωτές αναζητούν εναλλακτικές λύσεις στο Drizly, αλλά μπορούν να προβλέψουν τις επιπτώσεις λόγω των προβλημάτων της εφοδιαστικής αλυσίδας καθώς τελειώνουν οι διακοπές», είπε η Paquette.
naftemporiki.gr