Η γαλλική Ligue 1 είναι ο επόμενος... στόχος των ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων. Όπως αναφέρει το Reuters, η CVC Capital Partners και η Bain Capital είναι μεταξύ των διαφόρων ιδιωτικών μετοχικών εταιρειών που επιδιώκουν να εξασφαλίσουν μερίδιο στη νέα εταιρεία πολυμέσων Ligue 1, η οποία δημιουργήθηκε από τη γαλλική επαγγελματική ποδοσφαιρική Λίγκα (LFP).
Η γαλλική Ligue 1 είναι ο επόμενος... στόχος των ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων. Όπως αναφέρει το Reuters, η CVC Capital Partners και η Bain Capital είναι μεταξύ των διαφόρων ιδιωτικών μετοχικών εταιρειών που επιδιώκουν να εξασφαλίσουν μερίδιο στη νέα εταιρεία πολυμέσων Ligue 1, η οποία δημιουργήθηκε από τη γαλλική επαγγελματική ποδοσφαιρική Λίγκα (LFP).
Το ζεύγος αμοιβαίων κεφαλαίων ετοιμάζει προκαταρκτικές προσφορές για μερίδιο αξίας περίπου 1,5 δισ. ευρώ, σύμφωνα με το Reuters. Ωστόσο, αυτά δεν είναι τα μόνα funds που ενδιαφέρονται: η Advent International, η Apollo Global Management, η Bridgepoint, η EQT και η Silver Lake σχεδιάζουν επίσης να υποβάλουν προσφορές για μερίδιο έως και 20%.
Η CVC ενδιαφέρθηκε ήδη να ενταχθεί στην εταιρεία πολυμέσων της ιταλικής Λίγκας (Lega Serie A) μαζί με την Advent και την FSI, ενώ τις τελευταίες ημέρες έκλεισε συμφωνία για αναπαραγωγή της λειτουργίας της εταιρείας μέσων ενημέρωσης στην ισπανική La Liga.
Ως καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή των μη δεσμευτικών προσφορών από τους πλειοδότες έχει οριστεί η σημερινή, 13 Δεκεμβρίου 2021. Η δημοπρασία αναμένεται να κλείσει μέχρι τις αρχές του δεύτερου τριμήνου του 2022 και θα μπορούσε να υπογραφεί συμφωνία πριν από το τέλος της τρέχουσας σεζόν, τον Μάιο.
Πρόκειται για μια επένδυση που θα στηρίξει τα οικονομικά των συλλόγων μετά τις δυσκολίες της πανδημίας, η οποία συνδέεται και με την αποτυχία της συμφωνίας Mediapro για τα τηλεοπτικά δικαιώματα.
Η συμφωνία θα μπορούσε να οδηγήσει σε εξισορρόπηση του τρόπου με τον οποίο κατανέμονται τα έσοδα από τα τηλεοπτικά δικαιώματα μεταξύ των 40 συλλόγων της Ligue 1 και της Ligue 2, προς όφελος των μεγαλύτερων συλλόγων.
Αυτή τη στιγμή οι δύο πρώτες ομάδες, η Παρί Σεν Ζερμέν και η Ολιμπίκ Μαρσέιγ λαμβάνουν η κάθε μία λιγότερο από το δέκα τοις εκατό των συνολικών εσόδων από τα δικαιώματα των μέσων ενημέρωσης, προσθέτει η έκθεση.