Μετά την νίκη του Μαξ Φερστάπεν, η ομάδα του Λιούις Χάμιλτον κατέθεσε ένσταση για παραβίαση των κανονισμών.
Μετά την νίκη του Μαξ Φερστάπεν, η ομάδα του Λιούις Χάμιλτον κατέθεσε ένσταση για παραβίαση των κανονισμών.
Ο Μαξ Φερστάπεν σε ένα μυθικό φινάλε στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής στο τελευταίο Grand Prix της σεζόν στο Άμπου Ντάμπι. Ο Ολλανδός πιλότος προσπέρασε στον τελευταίο γύρο τον Λιούς Χάμιλτον, ο οποίος μετά το τέλος του αγώνα έσπευσε να συγχαρεί δημόσια τον μεγάλο του αντίπαλο.
Στον αντίποδα, όμως, η Maclaren Mercedes κατέθεσε διπλή ένσταση για τα αποτελέσμα της τελευταίας κούρσας, με αφορμή τα όσα έγιναν μετά την είσοδο του Safety Car και τους κανονισμούς που δεν τηρήθηκαν σύμφωνα με την ομάδα του Χάμιλτον.
Από την στιγμή που το όχημα ασφαλείας ήταν στη πίστα ο νέος παγκόσμιος πρωταθλητής δεν είχε το δικαίωμα να περάσει τα αυτοκίνητα που ήταν μπροστά του και όσοι ήταν μπροστά του απαγορευόταν να περάσουν το όχημα ασφαλείας για να ξαναμπούν στον ίδιο γύρο του αγώνα.
Αν τα πράγματα γίνονταν έτσι, στην επανεκκίνηση του αγώνα ο Φερστάπεν θα είχε μπροστά του πέντε μονοθέσια στα οποία είχε... ρίξει γύρο και δεν θα προλάβαινε να πλησιάσει τον Χάμιλτον.
Ο αγωνιστικός διευθυντής των GP, Μάικλ Μάσι, ᾽᾽πάτησε᾽᾽ όπως έχει συμβεί και κατά το παρελθόν, στο άρθρο 48.12 του αγωνιστικού κώδικα, το οποίο του επιτρέπει να δώσει την εντολή στα μονοθέσια που έχουν δεχθεί γύρο να περάσουν το όχημα ασφαλείας, το γνωστό μήνυμα «Lapped Cars May Now Overtake».
Σύμφωνα με τα επίσημα έγγραφα του αγώνα που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο, η Μercedes κάνει λόγο για παραβίαση του Άρθρου 48.8 των αγωνιστικών κανονισμών της Formula 1 από τον Μαξ Φερστάπεν στον 57ο γύρο. Επιπλέον η Mercedes κατέθεσε ένσταση για την τελική κατάταξη του αγώνα επικαλούμενη παραβίαση του Άρθρου 48.12 των αγωνιστικών κανονισμών.
Από την στιγμή που η απόφαση για την συγκεκριμένη εξέλιξη της κούρσας ανήκει στον αγωνιστικό διευθυντή των GP, δεν φαίνεται να υπάρχουν πολλές πιθανότητες για ανατροπή του αποτελέσματος.