Η Γιουβέντους αλλάζει χρώμα, τουλάχιστον προς το παρόν. Στα προφίλ του συλλόγου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το διάσημο μαύρο λογότυπο, που έχει γίνει πλέον πραγματικό σήμα, αντικαταστάθηκε από το πορτοκαλί πριν από μερικές μέρες.
Η Γιουβέντους αλλάζει χρώμα, τουλάχιστον προς το παρόν. Στα προφίλ του συλλόγου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το διάσημο μαύρο λογότυπο, που έχει γίνει πλέον πραγματικό σήμα, αντικαταστάθηκε από το πορτοκαλί πριν από μερικές μέρες.
Πολλοί, ενθουσιώδεις φίλοι της ομάδας και μη, έχουν αναρωτηθεί για το λόγο αυτής της επιλογής. Αυτό εξηγήθηκε από την ίδια τη Γιουβέντους στα κοινωνικά προφίλ της: ο σύλλογος έχει ενταχθεί στη διεθνή καμπάνια «Orange the World», αφιερωμένη στη διεθνή ημέρα κατά της βίας κατά των Γυναικών, η επέτειος της οποίας είναι την Πέμπτη 25 Νοεμβρίου.
Το μόνο βέβαιο είναι πως δεν θα ακολουθήσουν κινήσεις μάρκετινγκ ή εταιρική... επανάσταση. Η καμπάνια ξεκίνησε από τα Ηνωμένα Έθνη και περιλαμβάνει 16 ημέρες ακτιβισμού, από τις 25 Νοεμβρίου έως τις 10 Δεκεμβρίου (διεθνής ημέρα για τα ανθρώπινα δικαιώματα) κάθε χρόνο.
Η πρωτοβουλία χρονολογείται από το 1991 και το πορτοκαλί χρώμα υποδηλώνει ένα «λαμπρότερο μέλλον, απαλλαγμένο από βία κατά των γυναικών και των κοριτσιών».
Στις 16 ημέρες που κυμαίνονται από τις 25/11 έως τις 10/12, τα Ηνωμένα Έθνη ζητούν να φορεθεί το πορτοκαλί χρώμα σε φυσικούς και εικονικούς χώρους στις 25 Νοεμβρίου, συμπεριλαμβανομένων των χώρων εργασίας, των σημαντικών μνημείων στις πόλεις και
κοινότητες, διαδικτυακούς χώρους όπως ιστοσελίδες και, τέλος, λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως στην περίπτωση των «Μπιανκονέρι».