Κοινωνία
Τρίτη, 16 Νοεμβρίου 2021 10:40

Πώς έγινε το δυστύχημα στον ΗΣΑΠ

Ο θανάσιμος τραυματισμός του 41χρονου εργοδηγού, υπαλλήλου επιδομής των Σταθερών Συγκοινωνιών, καθώς και ο ελαφρύς τραυματισμός δύο ακόμη εργαζομένων, ενός υπαλλήλου της ΣΤΑ.ΣΥ. και ενός υπαλλήλου της αυστριακής εταιρείας που εκτελούσε το έργο είναι ο απολογισμός δυστυχήματος στον σταθμό Αγίου Νικολάου του ΗΣΑΠ, τις πρώτες πρωινές ώρες της Τρίτης. 

Ο θανάσιμος τραυματισμός του 41χρονου εργοδηγού, υπαλλήλου επιδομής των Σταθερών Συγκοινωνιών, καθώς και ο ελαφρύς τραυματισμός δύο ακόμη εργαζομένων, ενός υπαλλήλου της ΣΤΑ.ΣΥ. και ενός υπαλλήλου της αυστριακής εταιρείας που εκτελούσε το έργο είναι ο απολογισμός δυστυχήματος στον σταθμό Αγίου Νικολάου του ΗΣΑΠ, τις πρώτες πρωινές ώρες της Τρίτης. 

Το δυστύχημα οφείλεται σε βλάβη που παρουσίασε στα φρένα η ειδική μηχανή λείανσης που είχε ξεκινήΚεφαλίδα 3σει από τον σταθμό του ΗΣΑΠ στη Κηφισιά.

Αναλυτικότερα, το δυστύχημα σημειώθηκε στις 04:05 της Τρίτης στη γραμμή 1 του Μετρό, όταν η ειδική μηχανή λείανσης παρουσίασε πρόβλημα με αποτέλεσμα να αρχίσει να κινείται ανεξέλεγκτα, λόγω και της κατηφορικής κλίσης της γραμμής και να συγκρουστεί με συρμό στην περιοχή της Αττικής που είχε τοποθετηθεί, για να σταματήσει την πορεία της.

«Λόγω της κατηφορικής κλίσης  της γραμμής, πήρε ανεξέλεγκτη ταχύτητα»

 Ο εκπρόσωπος των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ, Σπύρος Ρεβύθης, ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι το ειδικό μηχάνημα λείανσης, ξεκινώντας την πορεία του από την Κηφισιά, όπως διαπιστώθηκε, είχε πρόβλημα στα σύστημα πέδησης (φρένα) με αποτέλεσμα να αποκτήσει ανεξέλεγκτη ταχύτητα, 50 χιλιόμετρα την ώρα, λόγω της κατηφορικής κλίσης της γραμμής του ΗΣΑΠ. Εάν δεν το σταματούσε ο συρμός που είχε τοποθετηθεί μεταξύ των σταθμών Αγ. Νικολάου και Αττικής, προκειμένου να ανακόψει την πορεία του, θα έφθανε στον Πειραιά και κανείς δεν ξέρει τι θα μπορούσε να συμβεί …».

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο των εργαζομένων, επέβαιναν επτά εργαζόμενοι. «Κάποιοι πήδηξαν στον σταθμό του Ν. Ηρακλείου προκειμένου να σωθούν.. ..όμως χάσαμε το συνάδελφο μας, ήταν μαζί με τον οδηγό», είπε.

«Είναι μια δύσκολη μέρα για όλους μας. Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος» σημείωσε ο κ. Ρεβύθης και πρόσθεσε πως θα έπρεπε να υπάρχει δικλείδα ασφαλείας στο μηχάνημα, αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε.

Τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διενεργεί η ΣΤΑ.ΣΥ. σε συνεργασία με τις Αρχές. 

Πώς γίνονται τα δρομολόγια στη Γραμμή 1

Να σημειωθεί ότι η κίνηση στη Γραμμή 1 του Μετρό διεξάγεται στα τμήματα Ομόνοια - Πειραιάς και Α. Πατήσια - Κηφισιά.

Οι επιβάτες μπορούν εξυπηρετηθούν στο τμήμα Α. Πατήσια - Ομόνοια και αντίστροφα από τις λεωφορειακές γραμμές Α8 και Χ7 (έκτακτη), καθώς και από τις γραμμές τρόλεϊ 3,5 και 7.

Η επιβίβαση στις παραπάνω γραμμές γίνεται στη στάση «Αλυσίδα», έξω από το σταθμό της Γραμμής 1 «'Ανω Πατήσια». Στην οδό Αχαρνών η εξυπηρέτηση των επιβατών γίνεται από τη λεωφορειακή γραμμή Β9 και τη γραμμή τρόλεϊ 6.