Το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης απέρριψε προσφυγή που κατέθεσε η Μίλαν τον Ιούνιο του 2020, επιβεβαιώνοντας ότι η επωνυμία που εκπροσωπεί το έμβλημα του συλλόγου δεν μπορεί να καταχωρηθεί σε διεθνές επίπεδο καθώς χρησιμοποιείται ήδη στη Γερμανία, καταχωρισμένη για προϊόντα χαρτικής.
Το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης απέρριψε προσφυγή που κατέθεσε η Μίλαν τον Ιούνιο του 2020, επιβεβαιώνοντας ότι η επωνυμία που εκπροσωπεί το έμβλημα του συλλόγου δεν μπορεί να καταχωρηθεί σε διεθνές επίπεδο καθώς χρησιμοποιείται ήδη στη Γερμανία, καταχωρισμένη για προϊόντα χαρτικής.
Η υψηλή φωνητική και οπτική ομοιότητα αυτού του σημείου με το εμπορικό σήμα «MILAN» -απεφάνθη το Δικαστήριο- ενέχει κίνδυνο σύγχυσης από την πλευρά των καταναλωτών, εμποδίζοντας ταυτόχρονα την προστασία τους εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η ιστορία ξεκίνησε το 2017, όταν η Μίλαν υπέβαλε αίτηση για διεθνή εγγραφή στο Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO).
Τον Απρίλιο του ίδιου έτους, η γερμανική εταιρεία InterES Handels-und Dienstleistungs Gesellschaft mbH & Co KG άσκησε ανακοπή κατά της αιτούμενης εγγραφής βάσει του γερμανικού λεκτικού σήματος MILAN, που κατατέθηκε το 1984 και καταχωρήθηκε το 1988.
Η γερμανική εταιρεία πιστεύει ότι, λόγω της ομοιότητας της μάρκας των «ροσονέρι» με τη δική της (ac milan), η καταχώρηση της πρώτης θα μπορούσε να προκαλέσει σύγχυση στο γερμανικού κοινό. Με απόφαση της 14ης Φεβρουαρίου 2020, το EUIPO έκανε δεκτή την ανακοπή στο σύνολό της.
Σε εκείνο το σημείο ο ιταλικός σύλλογος (AC Milan) υπέβαλε νέα έφεση κατά της απόφασης του EUIPO ενώπιον του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, την οποία όμως το Δικαστήριο απέρριψε στο σύνολό της, για μια σειρά από λόγους.
Κυριότερος εξ αυτών είναι πως διαπίστωσε, βάσει σειράς αποδεικτικών στοιχείων, ιδίως τιμολογίων και διαφημιστικού υλικού στη γερμανική γλώσσα, ότι το καταχωρημένο σήμα αποτελούσε αντικείμενο πραγματικής χρήσης στη Γερμανία.