Mag
Τρίτη, 02 Νοεμβρίου 2021 20:14

Υπέρ του ψηφιακού ID μόδας ο πρίγκιπας Κάρολος

Ο πρίγκιπας Κάρολος επαίνεσε το νέο ψηφιακό ID μόδας που βοηθά τους καταναλωτές να κάνουν ηθικές επιλογές.

Ο πρίγκιπας Κάρολος επαίνεσε το νέο ψηφιακό ID μόδας που βοηθά τους καταναλωτές να κάνουν ηθικές επιλογές.

Ο πρωτότοκος γιος της βασίλισσας Ελισάβετ βρέθηκε στη Ρώμη το Σαββατοκύριακο για να συμμετάσχει στη Σύνοδο Κορυφής της G-20 και συναντήθηκε με διευθύνοντες συμβούλους των μεγαλύτερων brand μόδας.

Ο πρίγκιπας Κάρολος χαιρέτισε τις προσπάθειες που οδήγησαν σε μια νέα ψηφιακή ταυτότητα για τα brand μόδας, επισημαίνοντας ότι θα βοηθά τους καταναλωτές να λαμβάνουν ηθικές αποφάσεις όσον αφορά τις αγορές τους. «Είμαι τόσο ευγνώμων σε όλους σας» είπε στους παρόντες διευθύνοντες συμβούλους, όλα τα μέλη της Ομάδας Δράσης για τη Μόδα (που έχει συσταθεί με πρωτοβουλία του πρίγκιπα Κάρολου) , υπό την προεδρία του Φεντερίκο Μαρκέτι, ιδρυτή του Ομίλου YOOX NET-A-PORTER.

Στη συνάντηση ήταν παρούσα η Νατάσα Φρανκ εκπροσωπώντας την EON, την εταιρεία που παρείχε την τεχνολογία για να δημιουργηθεί η ψηφιακή ταυτότητα.

Η επίδειξη έγινε με ένα κασκόλ, μια τσάντα, ένα πόντσο και ένα σακάκι φτιαγμένο με φτερά που ανακυκλώθηκαν από στρώματα.

Η Φρανκ εξήγησε στον Κάρολο ότι ενώ πολλές φορές οι επενδύσεις που πραγματοποιούν οι εταιρείες μόδας για πιο βιώσιμες και υπεύθυνες πρακτικές είναι αόρατες στον πελάτη, «η ψηφιακή ταυτότητα θα επιτρέψει στους ανθρώπους να τις βλέπουν».

Η Ομάδα Δράσης για τη Μόδα είναι μέρος της Πρωτοβουλίας Βιώσιμων Αγορών (SMI) του πρίγκιπα Κάρολου και σε αυτή τη συμμετέχουν, μεταξύ άλλων τα brand Burberry, Gabriela Hearst, Stella McCartney, Selfridges, Vestiaire Collective και Modo Operandi.

«Οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να γνωρίζουν εάν αυτό που αγοράζουν δημιουργείται με βιώσιμο τρόπο και υπάρχει ευθύνη να τους λέμε εάν πιστεύουμε πραγματικά στις κοινές αρχές της διαφάνειας, της λογοδοσίας και της συμμόρφωσης με τους νόμους. Η μόδα είναι ένας από τους πιο ρυπογόνους τομείς στον κόσμο, αλλά αυτό το νέο ψηφιακό ID δείχνει πώς οι επιχειρήσεις δεσμεύονται για ουσιαστική, μετρήσιμη αλλαγή: παρέχοντας στους πελάτες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να κάνουν πιο καθαρές, πιο υγιεινές και βιώσιμες επιλογές. Δείχνει ότι ο κλάδος δεν μιλάει μόνο για αυτά τα ζητήματα, αλλά έχει αναλάβει δράση».

Πηγή: ΑΜΠΕ