Τεχνολογία-Επιστήμη
Παρασκευή, 29 Οκτωβρίου 2021 00:20

Facebook σε «τρισδιάστατο» περιβάλλον - Τι σηματοδοτεί η μετονομασία σε Meta

Η αμερικανική εταιρεία αλλάζει το όνομά της:Από Facebook γίνεται Meta Το αφεντικό της εταιρείας Μαρκ Ζάκερμπεργκ ανακοίνωσε  οτι eφαρμογές όπως το Facebook και το Instagram θα ομαδοποιηθούν στο όνομα Meta. Το κοινωνικό δίκτυο Facebook θα διατηρήσει παντως το όνομά του.

Η αμερικανική εταιρεία αλλάζει το όνομά της:Από Facebook γίνεται Meta Το αφεντικό της εταιρείας Μαρκ Ζάκερμπεργκ ανακοίνωσε  οτι eφαρμογές όπως το Facebook και το Instagram θα ομαδοποιηθούν στο όνομα Meta. Το κοινωνικό δίκτυο Facebook θα διατηρήσει παντως το όνομά του.

Με το νέο όνομα, ο Ζάκερμπεργκ  θέλει να στρέψει την προσοχή στο νέο εικονικό περιβάλλον «Metaverse», στο οποίο βλέπει το μέλλον της ψηφιακής επικοινωνίας - αλλά και της εταιρείας του.

ασμα«Σήμερα θεωρούμαστε μια εταιρεία μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά στον πυρήνα είμαστε μια εταιρεία που συνδέει τους ανθρώπους», είπε ο Ζάκερμπεργκ . Το όνομα Facebook δεν ήταν πλέον σε θέση να αντικατοπτρίζει ολόκληρη τη γκάμα προϊόντων που προσφέρει ο όμιλος.

Ο ιδρυτής του Facebook βλέπει επίσης τη λεγόμενη επαυξημένη πραγματικότητα (AR) ως ένα στοιχείο «μετατροπής», στο οποίο το ψηφιακό περιεχόμενο εμφανίζεται σε οθόνες ή με τη βοήθεια ειδικών γυαλιών για τον θεατή στο πραγματικό περιβάλλον.

«Πιστεύουμε ότι το «Metaverse» θα είναι ο διάδοχος του mobile Internet», τόνισε ο Ζάκερμπεργκ.

Μιλώντας στο  συνέδριο προγραμματιστών Connect, ο Ζάκερμπεργκ έδωσε την πιο λεπτομερή περιγραφή της ιδέας του "Metaverse" μέχρι σήμερα. «Αντί να κοιτάτε μια οθόνη, θα είστε ακριβώς στη μέση αυτών των εμπειριών».
Η αίσθηση του να βρίσκεσαι εκεί είναι το καθοριστικό χαρακτηριστικό του «Metaverse», τόνισε. «Αν στείλω στους γονείς μου ένα βίντεο με τα παιδιά μου, θα έχουν την αίσθηση ότι είναι μαζί μας».
Ο Ζάκερμπεργκ είπε ότι η εταιρεία του ελπίζει να έχει ένα δισεκατομμύριο χρήστες στο "Metaverse" έως το 2030.

Η Facebook δεν είναι η πρώτη εταιρεία της Silicon Valley που άλλαξε το όνομά της  για να σηματοδοτήσει ότι η κατεύθυνση της εταιρείας έχει επεκταθεί. Το 2015, για παράδειγμα, η Google δημιούργησε μια νέα εταιρεία που ονομάζεται Alphabet. Η εταιρεία ήθελε να σηματοδοτήσει ότι όχι μόνο λειτουργεί μια μηχανή αναζήτησης και μια επιχείρηση cloud, αλλά έχει επίσης φιλοδοξίες για αυτοκίνητα χωρίς οδηγό, λύσεις υγείας και άλλους τομείς υψηλής τεχνολογίας.

Ωστόσο, σχεδόν όλα τα έσοδα της Alphabet εξακολουθούν να προέρχονται από την Google και η ουσία είναι ότι οι άλλες εταιρείες καταγράφουν μόνο ζημιές.