Η νέα βιομετρική τεχνολογία θα αντικαταστήσει την είσοδο σε συναυλίες με χάρτινα εισιτήρια ή με εφαρμογές.
Η Amazon έχει αναπτύξει μια βιομετρική τεχνολογία αναγνώρισης της παλάμης την οποία χρησιμοποιούν για να πληρώσουν οι πελάτες των σούπερμαρκετ που έχει ανοίξει η εταιρεία στις ΗΠΑ και τη Βρετανία. Ο εμπορικός κολοσσός έχει αρχίσει πλέον να ξεπερνά τα σύνορα του Διαδικτύου αποκτώντας και φυσική υπόσταση στις δραστηριότητες του. Όπως έγινε γνωστό η Amazon συνεργάστηκε με την εταιρεία υπηρεσιών ψυχαγωγίας AEG για να δημιουργήσουν ένα σύστημα πώλησης εισιτηρίων για αρχικά για συναυλίες και σε επόμενη φάση προφανώς και για άλλου είδους παραστάσεις.
Η τεχνολογία που ονομάζεται Amazon One έρχεται με την ανέπαφη χρήση της παλάμης να αντικαταστήσει την είσοδο σε μια συναυλία με ένα συμβατικό (χάρτινο) εισιτήριο ή με κάποια εφαρμογή. Το Red Rocks Amphitheatre, ένα ανοικτού χώρου αμφιθέατρο στο Ντένβερ είναι η πρώτη εγκατάσταση που θα γίνει χρήση του νέου συστήματος.
Όσοι θέλουν να παρακολουθήσουν μια συναυλία στο αμφιθέατρο το μόνο που θα χρειάζεται να κάνουν είναι να δείχνουν την παλάμη τους σε κάποια από τις συσκευές αναγνώρισης που θα υπάρχουν στις εισόδους. Ο χρήστης το μόνο που θα πρέπει να κάνει είναι να εγγραφεί στην υπηρεσία και από εκεί και μετά σε οποιαδήποτε παράσταση πηγαίνει και λειτουργεί αυτό το σύστημα αυτό θα μπορεί να εισέρχεται στον χώρο που θα γίνει η παράσταση δείχνοντας την παλάμη του.
Στην ευκολία που παρέχει αυτή η νέα τεχνολογία έρχονται να αντιπαρατεθούν όσοι εκτιμούν ότι τίθενται σοβαρά ζητήματα ασφαλείας των προσωπικών δεδομένων από τη χρήση τεχνολογιών βιομετρικών δεδομένων. Μάλιστα πριν από λίγες εβδομάδες τρεις αμερικανοί γερουσιαστές έστειλαν επιστολή στην Amazon εκφράζοντας την ανησυχία τους για την προώθηση της τεχνολογίας αναγνώρισης της παλάμης που έχει αναπτύξει η εταιρεία σε διάφορους τομείς της οικονομίας και της καθημερινότητας των πολιτών.