«Ο κ. Μητσοτάκης επιβεβαίωσε σήμερα την καταστροφική του πολιτική στον τομέα των Υποδομών, ανέδειξε για μια ακόμα φορά την ανικανότητα και την αδράνεια της κυβέρνησής του, η οποία πάγωσε όλα τα μεγάλα έργα που μέχρι πριν δύο χρόνια βρίσκονταν σε πλήρη εξέλιξη», αναφέρει ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκος Παππάς, με αφορμή τις αναφορές του πρωθυπουργού στα μεγάλα έργα κατά τη συνέντευξη Τύπου στη ΔΕΘ.
«Ο κ. Μητσοτάκης επιβεβαίωσε σήμερα την καταστροφική του πολιτική στον τομέα των Υποδομών, ανέδειξε για μια ακόμα φορά την ανικανότητα και την αδράνεια της κυβέρνησής του, η οποία πάγωσε όλα τα μεγάλα έργα που μέχρι πριν δύο χρόνια βρίσκονταν σε πλήρη εξέλιξη», αναφέρει ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκος Παππάς, με αφορμή τις αναφορές του πρωθυπουργού στα μεγάλα έργα κατά τη συνέντευξη Τύπου στη ΔΕΘ.
Ο κ. Παππάς αναφέρει ειδικότερα πως σε σχέση με τον ΒΟΑΚ ο πρωθυπουργός «παραδέχθηκε ότι δεν έχει εικόνα για τη χρηματοδότησή του, ότι μετά από δύο χρόνια παλινωδιών επιστρέφει στον δικό μας σχεδιασμό υλοποίησης, ότι αυτό που πρόσθεσε ήταν καθυστέρηση (αντί για το 2025, "θα πάρει χρόνια για να γίνει") και διόδια για τους Κρητικούς».
Τον κατηγορεί ότι «επιχείρησε να κρύψει τις ευθύνες του, λέγοντας οικτρά ψεύδη για "έργο που ήταν στα χαρτιά, χωρίς μελετητική ωριμότητα", όταν ο ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. είχε ολοκληρώσει την α' φάση των διαγωνισμών».
Σε σχέση με την Πατρών - Πύργου ο κ. Παππάς τονίζει ότι ο κ. Μητσοτάκης «οφείλει να απαντήσει στις τοπικές κοινωνίες της Αχαΐας και της Ηλείας για ποιο λόγο μπλόκαρε τα έργα και άδειασε τα εργοτάξια. Ο επιχειρηματίας, στενός συνεργάτης του ίδιου και του κ. Θεοδωρικάκου, που επικαλείται, έχει εκπέσει ήδη από πριν τις εκλογές». Προσθέτει πως «η εμμονή του να δώσει το έργο σε συγκεκριμένο επιχειρηματικό σχήμα τον εκθέτει, όπως τον εκθέτει και το πολύμηνο "περίμενε" έγκρισης στο οποίο τον υποβάλλει η Ε.Ε.».
«Τέλος, η αναφορά του στους σταθμούς του μετρό Θεσσαλονίκης που "αποδίδονται στην πόλη" εξοργίζει», συνεχίζει, σχολιάζοντας πως «οι αναλύσεις περιττεύουν, το μετρό θα ήταν έτοιμο στο τέλος του 2020 και η Ν.Δ. το έχει πάει ήδη τρία χρόνια πίσω».
«Ο απολογισμός διετίας του κ. Μητσοτάκη είναι πλούσιος: Εξαγγελίες, ψέματα και οι Υποδομές στον πάγο. Θα έπρεπε να ντρέπεται», αναφέρει ο κ. Παππάς.