Αθλητικά
Σάββατο, 11 Σεπτεμβρίου 2021 22:12

Ο Ροβάνπερα αύξησε το προβάδισμα στο Ράλι Ακρόπολις

Ολοταχώς προς την δεύτερη νίκη της καριέρας του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) οδεύει ο Κάλε Ροβάνπερα, ο οποίος είναι πλέον το πρώτο φαβορί για τη νίκη στο Ράλι Ακρόπολις, μετά την ολοκλήρωση της 3ης ημέρας.

Ολοταχώς προς την δεύτερη νίκη της καριέρας του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) οδεύει ο Κάλε Ροβάνπερα, ο οποίος είναι πλέον το πρώτο φαβορί για τη νίκη στο Ράλι Ακρόπολις, μετά την ολοκλήρωση της 3ης ημέρας.

Ο Φινλανδός οδηγός της Toyota σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις πρώτες τέσσερις από τις έξι σημερινές ειδικές (Παύλιανη 1, Γραβιά, Βωξίτες, Ελευθεροχώρι 1) και αύξησε σε περισσότερο από μισό λεπτό το προβάδισμά του σε σχέση με τους «διώκτες» του.

Στο μεταξύ, ο Εσθονός οδηγός της Hyundai, Οτ Τάνακ, ήταν ταχύτερος στην έκτη ειδική της ημέρας (Ελευθεροχώρι 2), ενώ ο Γάλλος επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής και πρωτοπόρος στη βαθμολογία των οδηγών, Σεμπαστιάν Οζιέ, σημείωσε με το Toyota του τον ταχύτερο χρόνο στην 5η σημερινή ειδική (Παύλιανη 2).

Όμως, ο Ροβάνπερα, ο οποίος έγινε στο Ράλι Εσθονίας (18/7/2021) ο νεότερος νικητής στην Ιστορία του WRC, «άνοιξε» στα 30.8 δευτερόλεπτα το προβάδισμά του έναντι του Τάνακ και στα 40.2 δεύτερα σε σχέση με τον Οζιέ, την ώρα που οι δύο «διώκτες» του Φινλανδού ήταν περίπου τέσσερα δευτερόλεπτα πίσω του στη γενική κατάταξη μετά την ολοκλήρωση της χθεσινής ημέρας.

Μετά την επικράτησή του στις πρώτες τέσσερις σημερινές ειδικές ο Ροβάνπερα ήταν σχεδόν 40 δευτερόλεπτα μπροστά, ωστόσο χαλάρωσε λίγο το ρυθμό του στις δύο απογευματινές ειδικές, όπου το χώμα ήταν πιο σκληρό σε κάποια σημεία και πιο λείο σε άλλα, ενώ στάθηκε τυχερός στην 9η ειδική (Βωξίτες), όταν το πίσω μέρος του Yaris του γλίστρησε σε ένα χαντάκι, αλλά κατάφερε να βγει.

Από την πλευρά του, ο Τάνακ αύξησε σε 9.4 δευτερόλεπτα το προβάδισμά του έναντι του Οζιέ, ο οποίος ευνοείται από το γεγονός ότι οι -αντίπαλοί του στη μάχη του τίτλου- Έλφιν Έβανς και Τιερί Νεβίλ βρίσκονται πιο πίσω στη γενική (έβδομος και δέκατος, αντίστοιχα).

Έτσι, χωρίς να παίρνει ρίσκα, ο Γάλλος στοχεύει στο βάθρο, προκειμένου να αυξήσει κι άλλο το προβάδισμα σε σχέση με τους διώκτες του, το οποίο αυτή τη στιγμή είναι 38 βαθμοί.

Πρώτος Έλληνας στη γενική κατάταξη είναι ο Γιώργος Κεχαγιάς με Skoda, ο οποίος βρίσκεται στην 19η θέση (+17:57.1). Η ειδική Ελευθεροχώρι 1 (η 10η του αγώνα) διακόπηκε μετά τη διέλευση των αυτοκινήτων WRC για λόγους ασφαλείας (εσφαλμένες θέσεις θεατών).

Αύριο (12/9) ολοκληρώνεται το εφετινό Ράλι Ακρόπολις με τις τελευταίες τρεις ειδικές διαδρομές («Ταρζάν» 1, Πύργος και -η Power Stage με τους επιπλέον βαθμούς- «Ταρζάν» 2»), συνολικού μήκους 69,25 χιλιομέτρων.

Η πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης του Ράλι Ακρόπολις μετά την 3η ημέρα:

  •  1. Κάλε Ροβάνπερα (Φινλανδία/Toyota)   2 ώρες 36:52.8
  •  2. Οτ Τάνακ (Εσθονία/Hyundai)                  + 30.8
  •  3. Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία/Toyota)             + 40.2
  •  4. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία/Hyundai)            + 2:09.4
  •  5. Αντριάν Φουρμό (Γαλλία/Ford)              + 3:19.2
  •  6. Γκας Γκρίνσμιθ (Μ. Βρετανία/Ford)         + 3:35.0
  •  7. Έλφιν Έβανς (Μ. Βρετανία/Toyota)          + 5:51.9
  •  8. Μάρκο Μπουλάσια (Βολιβία/Skoda)           + 7:09.0
  •  9. Αντρέας Μίκελσεν (Νορβηγία/Skoda)         + 7:09.8
  • 10. Τιερί Νεβίλ (Βέλγιο/Hyundai)              + 7:47.6