Την έναρξη λειτουργίας ενός ειδικού γραφείου υποστήριξης (helpdesk), με στόχο τη διευκόλυνση προσφύγων και μεταναστών στη διεκπεραίωση των διαδικασιών εμβολιασμού κατά της Covid-19, ανακοίνωσε η ΜΕΤΑδραση, έτσι ώστε να συμβάλει στην αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών που έχει προκαλέσει η πανδημία.
Την έναρξη λειτουργίας ενός ειδικού γραφείου υποστήριξης (helpdesk), με στόχο τη διευκόλυνση προσφύγων και μεταναστών στη διεκπεραίωση των διαδικασιών εμβολιασμού κατά της Covid-19, ανακοίνωσε η ΜΕΤΑδραση, έτσι ώστε να συμβάλει στην αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών που έχει προκαλέσει η πανδημία.
Όπως έχει παρατηρηθεί, αρκετοί πρόσφυγες και μετανάστες, ενώ επιθυμούν να εμβολιαστούν, δυσκολεύονται να κλείσουν ραντεβού. Ενδεικτικά, κάποιες από τις βασικές δυσχέρειες που αντιμετωπίζουν είναι το πρόβλημα επικοινωνίας, λόγω γλώσσας, οι δυσκολίες πρόσβασης στο ίντερνετ, η άγνοια των διαδικασιών, αλλά και η έλλειψη απαραίτητων νομιμοποιητικών εγγράφων.
Το συγκεκριμένο γραφείο θα λειτουργεί καθημερινά και προκειμένου να οργανωθούν τα ραντεβού δια ζώσης, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να στέλνουν στο helpdesk της ΜΕΤΑδρασης ένα SMS με το όνομά τους και τη γλώσσα που ομιλούν, μέσω Viber ή WhatsApp στο +30 6908091492 ή να στέλνουν μήνυμα στο email [email protected].
Στο πλαίσιο της λειτουργίας του helpdesk και προκειμένου να διαδοθεί το μήνυμα, η ΜΕΤΑδραση έχει σχεδιάσει και διανείμει ενημερωτικές αφίσες σε έξι γλώσσες.