Πολιτιστικά
Τρίτη, 03 Αυγούστου 2021 13:47

Σκάρλετ Γιόχανσον: Αγωγή στη Disney για τον τρόπο προβολής του «Black Widow»

Η Αμερικανίδα ηθοποιός Σκάρλετ Γιόχανσον, σταρ του «Black Widow» της Marvel, κατέθεσε αγωγή στο Ανώτατο Δικαστήριο του Λος Άντζελες εναντίον της Disney, κάνοντας λόγο για παραβίαση στο συμβόλαιο, επειδή κυκλοφόρησε την ταινία στο Disney+ ταυτόχρονα με την κινηματογραφική πρεμιέρα.   
 

Η Αμερικανίδα ηθοποιός Σκάρλετ Γιόχανσον, σταρ του «Black Widow» της Marvel, κατέθεσε αγωγή στο Ανώτατο Δικαστήριο του Λος Άντζελες εναντίον της Disney, κάνοντας λόγο για παραβίαση στο συμβόλαιο, επειδή κυκλοφόρησε την ταινία στο Disney+ ταυτόχρονα με την κινηματογραφική πρεμιέρα.   

Στην αγωγή, η 36χρονη ηθοποιός αναφέρει πως η συμφωνία με την Marvel Entertainment της Disney εγγυόταν αποκλειστική κυκλοφορία στις κινηματογραφικές αίθουσες, και πως η αμοιβή της βασιζόταν σε μεγάλο βαθμό στην απόδοση της ταινίας στο box-office.

Η αγωγή θα μπορούσε να ανοίξει τον ασκό του Αιόλου στην βιομηχανία του σινεμά. Μεγάλες εταιρείες θέτουν σε προτεραιότητα τις υπηρεσίες streaming που διαθέτουν  προς αναζήτηση κέρδους, βάζοντας το υψηλής αξίας περιεχόμενό τους στις συγκεκριμένες πλατφόρμες.

Αυτές οι αλλαγές έχουν, ωστόσο, σημαντικές οικονομικές συνέπειες σε ηθοποιούς και παραγωγούς, που θέλουν να διασφαλίσουν ότι η ανάπτυξη των υπηρεσιών streaming δεν γίνεται σε βάρος τους.

«Σίγουρα δεν θα είναι η τελευταία υπόθεση όπου κάποιο ταλέντο του Χόλυγουντ ορθώνει ανάστημα στην Disney και ξεκαθαρίζει πως, ό,τι κι αν παριστάνει η εταιρεία, έχει νομική υποχρέωση να τιμά τα συμβόλαιά της», σχολίασε ο Τζον Μπερλίνσκι, δικηγόρος που εκπροσωπεί την Σκάρλετ Γιόχανσον.

Η Disney ξεκίνησε να κυκλοφορεί ταινίες ταυτόχρονα στο Disney+ και τους κινηματογράφους, κυρίως λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, οπότε ήταν κλειστές οι αίθουσες ή λειτουργούσαν με περιορισμένο αριθμό θεατών, και για να ενισχύσει την αναδυόμενη υπηρεσία της.

Η WarnerMedia της AT&T, που διαχειρίζεται την υπηρεσία streaming HBO Max, ακολουθεί παρόμοια τακτική για όλες τις ταινίες της Warner Bros το 2021, ενώ το ίδιο έκανε και η NBCUniversal της Comcast Corp με την κυκλοφορία του «The Boss Baby: Family Business» ταυτόχρονα σε κινηματογράφους και την υπηρεσία Peacock.