Τεχνολογία-Επιστήμη
Τετάρτη, 21 Ιουλίου 2021 12:20

Netflix: Τα σχέδια για την είσοδό του στον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών

H Netflix Inc ανακοίνωσε ότι θα κάνει μεγαλύτερη «βουτιά» στον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών, καθώς προέβλεψε αδύναμη αύξηση συνδρομητών εν μέσω του αυξανόμενου ανταγωνισμού και της άρσης των περιοριστικών μέτρων λόγω της πανδημίας.

H Netflix Inc ανακοίνωσε ότι θα κάνει μεγαλύτερη «βουτιά» στον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών, καθώς προέβλεψε αδύναμη αύξηση συνδρομητών εν μέσω του αυξανόμενου ανταγωνισμού και της άρσης των περιοριστικών μέτρων λόγω της πανδημίας.

Οι μετοχές της εταιρείας κινούνταν γύρω στα 531 δολάρια την Τρίτη.

Σύμφωνα με το Reuters, το Netflix βιώνει μια απότομη επιβράδυνση στους νέους πελάτες μετά την «έκρηξη» του 2020 που οφείλεται στα lockdowns για την Covid-19. Σε ΗΠΑ και Καναδά η εταιρεία ανέφερε πως έχασε περίπου 430.000 συνδρομητές το δεύτερο τρίμηνο.

Σε αυτό το πλαίσιο, η διάσημη υπηρεσία streaming ανέφερε ότι είναι στα πρώιμα στάδια της επέκτασης του εύρους αυτών που προσφέρει στον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών, τα οποία θα είναι διαθέσιμα στους συνδρομητές χωρίς επιπλέον χρέωση. Η εταιρεία θα εστιάσει στην αρχή κυρίως στα παιχνίδια για φορητές συσκευές (mobile games).

«Βλέπουμε το gaming ως άλλη μία κατηγορία περιεχομένου για εμάς, παρόμοια με την επέκτασή μας στις ταινίες, το animation και την unscripted τηλεόραση» ανέφερε η εταιρεία σε επιστολή της προς τους μετόχους.

Σε αρχική φάση, η επέκταση αυτή θα εστιάζει κυρίως σε παιχνίδια που σχετίζονται με επιτυχίες του Netflix, όπως είπε ο Γκρεγκ Πίτερς, chief operating officer και chief product officer. «Ξέρουμε πως οι φαν αυτών των ιστοριών θέλουν να πάνε ακόμα πιο βαθιά» είπε σχετικά. Σημειώνεται πως το Netflix έχει εμπλακεί σε βιντεοπαιχνίδια που σχετίζονταν με δημοφιλείς παραγωγές όπως το Stranger Things και το The Dark Crystal: Age of Resistance.

Κάποιοι αναλυτές έχουν πει ότι η εταιρεία, η οποία κυριαρχεί στον χώρο του streaming video, πρέπει να βρει νέους τρόπους ενίσχυσης/ αύξησης των συνδρομών, μετά από πολλά χρόνια μεγάλης αύξησης. Σύμφωνα με την eMarketer, το μερίδιο του Netflix ως προς τα έσοδα από συνδρομητικό streaming video στις ΗΠΑ θα μειωθεί στο 30,8% ως το τέλος του 2021, από το 50% όπου βρισκόταν το 2018.