Το Facebook έχει αρχίσει τις προβολές διαφημίσεων στα headsets εικονικής πραγματικότητας Oculus, μετέδωσε το BBC, υπογραμμίζοντας πως στο παρελθόν ο ιδρυτής της πλατφόρμας είχε πει ότι δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο.
Το Facebook έχει αρχίσει τις προβολές διαφημίσεων στα headsets εικονικής πραγματικότητας Oculus, μετέδωσε το BBC, υπογραμμίζοντας πως στο παρελθόν ο ιδρυτής της πλατφόρμας είχε πει ότι δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο.
Στο πλαίσιο αυτού που το κοινωνικό δίκτυο χαρακτήρισε ως πείραμα, διαφημίσεις θα αρχίσουν να εμφανίζονται σε έναν παιχνίδι ονόματι Balston, με άλλους developers να αρχίζουν να παρουσιάζουν παρόμοιες διαφημίσεις. Όπως αναφέρθηκε, θα λάβει υπόψιν feedback πριν λανσάρει ευρύτερα διαφημίσεις εικονικής πραγματικότητας.
Επίσης, αποκάλυψε ότι δοκιμάζει νέα formats διαφημίσεων που είναι «μοναδικά στη VR».
To 2017, λίγο μετά την εξαγορά του Oculus από το Facebook, ο ιδρυτής του, Πάλμερ Λάκι, είχε πει στο Next Web πως «δεν πρόκειται να σας παρακολουθούμε, να σας δείχνουμε διαφημίσεις ή να κάνουμε οτιδήποτε επεμβατικό».
Ωστόσο, σε blog στην ιστοσελίδα της Oculus, η εταιρεία λέει πως «διερευνούμε νέους τρόπους για να παράγουν έσοδα οι developers- αυτό είναι κλειδί για να διασφαλίσουμε πως δημιουργούμε μια αυτάρκη πλατφόρμα η οποία μπορεί να υποστηρίζει μια ποικιλία επιχειρηματικών μοντέλων που ξεκλειδώνουν νέους τύπους περιεχομένου και κοινών».
Οι χρήστες θα μπορούν να κρύβουν συγκεκριμένες διαφημίσεις ή διαφημίσεις από συγκεκριμένους διαφημιστές, και το Facebook υποσχέθηκε πως η πολιτική ιδιωτικότητάς του θα παραμείνει η ίδια.
«Το Facebook έχει νέες πληροφορίες, όπως αν είχες αλληλεπίδραση με μια διαφήμιση, και, αν ναι, πώς…για παράδειγμα αν έκανες κλικ πάνω της για περισσότερες πληροφορίες ή αν την έκρυψες».
Τον προηγούμενο μήνα η εταιρεία είχε αρχίσει να δοκιμάζει διαφημίσεις και στην εφαρμογή του Oculus για φορητές συσκευές.