Ερώτηση κατέθεσε ο Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών και συνυπογράφουν 47 Βουλευτές, τονίζοντας ότι, «Για άλλη μία φορά οι ιδιοκτήτες- επαγγελματίες οδηγοί ΤΑΧΙ, εξαιρέθηκαν και δεν εμπίπτουν στην απόφαση των Υπουργείου Οικονομικών για αυξημένη αποζημίωση ειδικού σκοπού για την ενίσχυση επιχειρήσεων λόγω της εμφάνισης και διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19, για τον μήνα Απρίλιο 2021».
Ερώτηση κατέθεσε ο Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών και συνυπογράφουν 47 Βουλευτές, τονίζοντας ότι, «Για άλλη μία φορά οι ιδιοκτήτες- επαγγελματίες οδηγοί ΤΑΧΙ, εξαιρέθηκαν και δεν εμπίπτουν στην απόφαση των Υπουργείου Οικονομικών για αυξημένη αποζημίωση ειδικού σκοπού για την ενίσχυση επιχειρήσεων λόγω της εμφάνισης και διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19, για τον μήνα Απρίλιο 2021».
«Δυστυχώς στους σχετικούς ΚΑΔ δεν περιλαμβάνονται ενώ σύμφωνα με την απόφαση άλλοι κλάδοι στον τομέα των χερσαίων επιβατικών μεταφορών», σημειώνει.
Όπως υποστηρίζει ο κ. Γιαννούλης, ο κλάδος των επαγγελματιών- οδηγών ΤΑΧΙ καταγράφει σημαντικές ζημίες από την πρόσφατη υγειονομική κρίση, το ποσοστό που έχει λάβει επιστρεπτέες προκαταβολές είναι αρκετά μικρό και δεν ξεπερνάει το 15% ενώ την ίδια στιγμή εξαιρείται από την πλειοψηφία των επιδομάτων.
«Ήδη από τον Μάρτιο του 2021, 45 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ είχαμε καταθέσει ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών με θέμα την επιτακτική ανάγκη οικονομικής στήριξης του κλάδου των ιδιοκτητών ταξί», συμπληρώνει.
Παράλληλα, τονίζει ότι οι ιδιοκτήτες-επαγγελματίες οδηγοί ΤΑΧΙ, εκφράζουν έντονα την ανησυχία τους για τη λειτουργία ειδικών πλατφορμών, που επιτρέπουν τη μεταφορά επιβατών από μη επαγγελματίες, που εργάζονται περιστασιακά ως οδηγοί. Η γνωστότερη τέτοια πλατφόρμα με την επωνυμία Uber σταμάτησε τη λειτουργία της με την ψήφιση του ν. 4512/2018 αλλά έκτοτε φαίνεται να επαναλειτουργεί.
Με ερώτηση που κατέθεσε και την οποία συνυπογράφουν 47 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ζητά να ενημερωθούν από τους υπουργούς Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών εάν:
1. Προτίθενται να ενισχύσουν τους επαγγελματίες- οδηγούς ΤΑΧΙ με την προσθήκη και αυτής της κατηγορίας στους προβλεπόμενους ΚΑΔ για την χορήγηση αποζημίωσης ειδικού σκοπού;
2. Υπάρχει πρόβλεψη για τη δημιουργία ενός κανονιστικού πλαισίου για τις πλατφόρμες, τύπου uber, ούτως ώστε η λειτουργία τους να μην συνιστά αθέμιτο ανταγωνισμό;"