Αφιερώματα
Δευτέρα, 17 Μαΐου 2021 10:25

Η εμπειρία του ΚΛΙΚ συναντά το «Delivering Happiness»

Η εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού της χώρας προχώρησε διαμέσου της πίεσης της πανδημίας. Όλα γύρω από τον καταναλωτή αλλάζουν, η αναμονή στην ουρά ενός ταμείου δίνει τη θέση της σε ένα ΚΛΙΚ. Οι παλιές συνήθειες μένουν στο παρελθόν, ενώ το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) διαφαίνεται λαμπρό.  

Η εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού της χώρας προχώρησε διαμέσου της πίεσης της πανδημίας. Όλα γύρω από τον καταναλωτή αλλάζουν, η αναμονή στην ουρά ενός ταμείου δίνει τη θέση της σε ένα ΚΛΙΚ. Οι παλιές συνήθειες μένουν στο παρελθόν, ενώ το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) διαφαίνεται λαμπρό.  

Πώς φτάσαμε όμως στο σημείο της αλλαγής;

Η ραγδαία άνοδος των ηλεκτρονικών πωλήσεων εν μέσω Covid 19, έφερε το e-commerce σε πρώτο πλάνο και σε πολλές περιπτώσεις ως το μοναδικό πλάνο για την αγορά. Η νέα αυτή εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού ήρθε και άλλαξε τις καταναλωτικές συνήθειες των ανθρώπων σε καθημερινή βάση.

Πλέον, το ηλεκτρονικό εμπόριο κερδίζει μεγαλύτερα μερίδια σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια από την παρουσία του καταναλωτή στο φυσικό κατάστημα. Μέσα από αυτήν τη νέα συνθήκη, οι αλλαγές στις τάσεις της αγοράς έπρεπε να γίνουν σε σύντομο χρονικό διάστημα και να αναλυθεί το νέο προφίλ του on line καταναλωτή. Ταυτόχρονα τα  ηλεκτρονικά καταστήματα έπρεπε να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, δίνοντάς τους περισσότερες  ευέλικτες λύσεις, έτσι ώστε να γίνουν ακόμη πιο φιλικά προς αυτούς. Αναπόσπαστο κομμάτι σε όλη αυτή τη διαδικασία αποτελεί και η εξασφάλιση της βέλτιστης λύσης παρόχου υπηρεσιών εφοδιαστικής αλυσίδας, έτσι ώστε τα στελέχη των e-shops να αφοσιωθούν στο business development.  

Η Synergy παρέχει ένα ολοκληρωμένο φάσμα υπηρεσιών εφοδιαστικής αλυσίδας και logistics και ένα από τα κανάλια που εξυπηρετεί είναι αυτό του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ειδικά τα τελευταία χρόνια έχει επενδύσει στην ανάπτυξη συστημάτων και διαδικασιών, κατάλληλα για την εξυπηρέτηση των αναγκών του e-commerce, με ειδικά διαμορφωμένες εργονομικές εγκαταστάσεις, εργαλεία Business Intelligence και δρομολόγησης, ώστε να επιτυγχάνεται βέλτιστη παραγωγικότητα και ταχύτητα. Στόχος είναι το customer experience μιας omnichannel αγοράς, τόσο στη διαχείριση του φυσικού, αλλά και του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Συγκεκριμένα παρέχεται πληθώρα πληροφόρησης, όπως:

  • Η παρακολούθηση του αποθέματος σε πραγματικό χρόνο (Real-time inventory)
  • Η πρόβλεψη της ζήτησης (Demand forecasting)
  • Η παροχή ειδοποιήσεων αναφορικά με το status των προϊόντων (Status Alerts)
  • Η ενσωμάτωση συστημάτων (Systems integration) μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών
  • Η ευελιξία και η επεκτασιμότητα στο κάθε έργο (Flexibility and scalability)
  • Track and Τrace

Σε αυτό το πλαίσιο, στόχο μας επίσης αποτελεί και η αύξηση του loyalty των πελατών των αποθετών μας, μέσα από την ολιστική προσέγγιση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτό ξεκινά από το στάδιο της παραγγελιοληψίας, μέχρι το σημείο παράδοσης στην πόρτα του καταναλωτή. Επιζητώντας κάθε στιγμή να είμαστε αναπόσπαστο κομμάτι της εμπειρίας του ταξιδιού των πελατών μας και των δικών τους πελατών.

Είναι συστατικό της προσέγγισής μας, της κουλτούρας και του DNA μας το να νιώθουμε τους πελάτες των πελατών μας σαν δικούς μας.

Το κλειδί είναι οι άνθρωποί μας, οι οποίοι με επαγγελματισμό και συνέπεια προσπαθούν να φέρουν εις πέρας το κάθε έργο, λειτουργώντας συμβουλευτικά και σχεδιάζοντας λύσεις για τους πελάτες μας.

Και βεβαίως όλα αυτά υλοποιούνται γύρω από το πλαίσιο του «Delivering Happiness» για την αγορά, το περιβάλλον και την κοινωνία.