Τα περισσότερα concepts για αεροταξί περιλαμβάνουν έλικες ή στροφεία κάπου στην άτρακτο για να απογειώνεται το σκάφος, ωστόσο το J-2000 της Jetoptera διαφέρει από την άποψη πως χρησιμοποιεί ένα ιδιαίτερο σύστημα προώθησης της εταιρείας, ονόματι FPS (fluidic propulsion systems).
Τα περισσότερα concepts για αεροταξί περιλαμβάνουν έλικες ή στροφεία κάπου στην άτρακτο για να απογειώνεται το σκάφος, ωστόσο το J-2000 της Jetoptera διαφέρει από την άποψη πως χρησιμοποιεί ένα ιδιαίτερο σύστημα προώθησης της εταιρείας, ονόματι FPS (fluidic propulsion systems).
Όπως σημειώνει το New Atlas, βασίζεται σε ρευστοδυναμική για να παίρνει μια σχετικά μικρή ροή συμπιεσμένου αέρα και να τη χρησιμοποιεί για να απορροφά μεγαλύτερο όγκο περιβάλλοντος αέρα σε υψηλή ταχύτητα. Εν τέλει δημιουργείται ένα είδος αρνητικής πίεσης που έχει ως αποτέλεσμα την ανύψωση του αεροσκάφους.
Αν και υπάρχουν ακόμα πολλές άγνωστες πτυχές της συγκεκριμένης τεχνολογίας, εκτιμάται πως θα χρειαστούν μπαταρίες με υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα για να μπορεί να λειτουργεί με ηλεκτρισμό. Προς το παρόν το πλάνο περιλαμβάνει συμβατικούς κινητήρες με καύσιμο.
Σύμφωνα με την εταιρεία, μεταξύ των πλεονεκτημάτων του είναι οι μικρές διαστάσεις και το ότι τα fluidic propulsion systems είναι αθόρυβα. Το αεροσκάφος θα έχει μέγιστο βάρος απογείωσης 907 κιλά και η Jetoptera σχεδιάζει μια ολόκληρη «οικογένεια» αεροσκαφών, που θα περιλαμβάνει αεροσκάφη σχεδιασμένα για ταχύτητες 644 χλμ/ ώρα με εμβέλεια 644 χλμ, καθώς και μικρότερες εκδόσεις με μικρότερες ταχύτητες αλλά μεγαλύτερη εμβέλεια. Προς το παρόν είναι ακόμα σε φάση πρωτοτύπων, ενώ η εταιρεία εκτιμά πως είναι πολύ πιθαν΄να υπάρξουν συμβόλαια με τις ένοπλες δυνάμεις των ΗΠΑ.