Τις “δύσκολες μέρες” του μήνα μένεις σπίτι απουσιάζοντας από το σχολείο, το πανεπιστήμιο ή τη δουλειά σου; Η ροή της περιόδου σου είναι τόσο έντονη που ο φόβος για κάποιο “ατύχημα” σε κρατά μακριά από αυτά που αγαπάς; Μίλησε με τον ιατρό σου και ενημερώσου για τη νόσο Von Willebrand.
Τις “δύσκολες μέρες” του μήνα μένεις σπίτι απουσιάζοντας από το σχολείο, το πανεπιστήμιο ή τη δουλειά σου; Η ροή της περιόδου σου είναι τόσο έντονη που ο φόβος για κάποιο “ατύχημα” σε κρατά μακριά από αυτά που αγαπάς; Μίλησε με τον ιατρό σου και ενημερώσου για τη νόσο Von Willebrand.
Αυτή είναι η νέα καμπάνια που έχει ξεκινήσει από την CSL Behring με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού για τη νόσο Von Willebrand. Ο σκοπός της καμπάνιας είναι η ενημέρωση για τη συσχέτιση της νόσου Von Willebrand με την έντονη μηνορραγία, ένα σύμπτωμα που ταλαιπωρεί πολλές γυναίκες παγκοσμίως επηρεάζοντας σημαντικά την καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής τους.
Η νόσος Von Willebrand σχετίζεται με την έντονη μηνορραγία και επηρεάζει χιλιάδες γυναίκες παγκοσμίως
Η νόσος Von Willebrand (VWD) περιγράφεται ως η πιο συχνή κληρονομική αιμορραγική διαταραχή και εκτιμάται ότι μπορεί να επηρεάζει έως και το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού. Έως και 24% των γυναικών με έντονους πόνους περιόδου και μεγάλης διάρκειας αιμορραγία ενδέχεται να πάσχουν από τη νόσο Von Willebrand. Η CSL Behring δημιούργησε την καμπάνια #Put a period to bad periods προκειμένου να ευαισθητοποιήσει τις γυναίκες στην Ελλάδα για τη συσχέτιση της σοβαρής μηνορραγίας με τη νόσο αυτή και να τις παροτρύνει να συμβουλευθούν σχετικά τον ιατρό τους. Η καμπάνια τελεί υπό την αιγίδα του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών.
Οι δράσεις που έχουν επιλεγεί για να πλαισιώσουν την καμπάνια, δίνουν στο κοινό την ευκαιρία της διάδρασης και "προκαλούν" την ενεργή συμμετοχή, την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση για τη νόσο Von Willebrand. Η προβολή της θα ξεκινήσει από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με ενέργειες σε Instagram, Facebook και YouTube, που στόχο έχουν να δώσουν στο κοινό την ευκαιρία να ανακαλύψει περισσότερα για την καμπάνια και να αναπαράγει το μήνυμά της.
Με το μήνυμα #Put a period to bad periods, η CSL Behring δείχνει πως τα νεαρά κορίτσια και οι γυναίκες με έντονη ροή περιόδου μπορούν να βάλουν, σε συνεργασία με τον ιατρό τους, μια τελεία στη μηνιαία τους ενόχληση από το σύμπτωμα αυτό και να ζουν την κάθε μέρα χωρίς περιορισμούς!
Σύμφωνα με την γενική διευθύντρια της CSL Behring κα Μαριάννα Κωνσταντινίδη, η εταιρεία έχει μεγάλη επιστημονική εξειδίκευση σε καινοτόμες θεραπείες για την αντιμετώπιση συγγενών αιμορραγικών διαταραχών, ενώ, επενδύει συνέχεια στην έρευνα και την ανάπτυξη νέων θεραπειών.
Για περισσότερες πληροφορίες ακολουθήστε τα κανάλια της καμπάνιας Νόσος Von Willebrand σε Instagram και Facebook.