Παρότι εκκίνησε πίσω από τον Λιούις Χάμιλτον στο δεύτερο γκραν πρι της σεζόν, ο Μαξ Φερστάπεν με Red Bull πανηγύρισε την πρώτη εφετινή του νίκη στην Formula 1 στον αγώνα της Εμίλια Ρομάνια στην Ιμολα της Ιταλίας.
Παρότι εκκίνησε πίσω από τον Λιούις Χάμιλτον στο δεύτερο γκραν πρι της σεζόν, ο Μαξ Φερστάπεν με Red Bull πανηγύρισε την πρώτη εφετινή του νίκη στην Formula 1 στον αγώνα της Εμίλια Ρομάνια στην Ιμολα της Ιταλίας.
Ο Βρετανός κάτοχος του τίτλου της Mercedes πήρε την 2η θέση, ενώ στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Λάντο Νόρις με McLaren-Mercedes.
Ο αγώνας στην Εμίλια Ρομάνια ήταν επεισοδιακός, με τον Λιούις Χάμιλτον να ανακάμπτει μετά από έξοδό του στη βρεγμένη πίστα της Ίμολα και να ανεβαίνει στο πόντιουμ, ενώ το γκραν πρι «σημαδεύτηκε» από το ατύχημα των Μπότας και Ράσελ, εξέλιξη που το διέκοψε προς στιγμή στον 34ο γύρο.
Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull, όμως, έμεινε μακριά από όλα αυτά τα γεγονότα που συνέβησαν, απέφυγε τα λάθη και πανηγύρισε την πρώτη του εφετινή νίκη.
Στον 34ο γύρο ήρθε το αρνητικό γεγονός του αγώνα μεταξύ των Βάλτερι Μπότας και Τζορτζ Ράσελ. Ο Βρετανός της Williams προσπάθησε να περάσει τον Φινλανδό της Mercedes, τη στιγμή που ο δεύτερος προσπαθούσε να υπερασπιστεί τη θέση του. Ο οδηγός της Williams γλίστρησε, πλαγιοκόπησε με πλήρη ταχύτητα τη Mercedes και οι δύο προσέκρουσαν σφοδρά στη μπαριέρα.
Οι δύο οδηγοί δεν τραυματίστηκαν, και αλλά έκαναν εμφανή το θυμό τους τόσο μεταξύ τους στην αμμοπαγίδα, όσο και στη ραδιοεπικοινωνία. Τα συντρίμια των δύο μονοθεσίων ανάγκασαν τους αγωνοδίκες να δείξουν τις κόκκινες σημαίες, και ο αγώνας διεκόπη για περίπου μισή ώρα.
Ο αγώνας επανάρχισε με τον... άπιαστο Ολλανδό να περνά πρώτος την καρό σημαία, ενώ παρότι ο επτάκις κάτοχος του τίτλου, Λιούις Χάμιλτον βρέθηκε 9ος μετά τη δεύτερη εκκίνηση του αγώνα, προσπέρασε με συνοπτικές διαδικασίες τους πάντες μέσα σε 30 γύρους και έφτασε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, αποδεικνύοντας «πολύ σκληρός για να «πεθάνει».
Το βάθρο συμπλήρωσε ο τρομερός Λάντο Νόρις, ο οποίος ολοκλήρωσε με τον καλύτερο τρόπο ένα σαββατοκύριακο που ξεκίνησε με ακύρωση του χρόνου του (σ.σ. θα τον έφερνε στη 2η θέση στις κατατακτήριες) και ολοκληρώθηκε με την τρίτη θέση και το πόντιουμ.
Λεκλέρκ και Σάινθ βρέθηκαν στο 4/5 δείχνοντας πως η εφετινή Ferrari δεν έχει καμία σχέση με την περυσινή... τραγωδία και μπορεί να φτάσει και... στα βάθρα μέσα στην σεζόν.
Ρικιάρντο, Στρολ, Γκασλί, Ράικονεν και Οκόν συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα, από την οποία απουσίαζαν ο Αλόνσο (11ος), Πέρες των πολλών λαθών, αλλά και ο Σεμπάστιαν Φέτελ.