Το αμαξοστάσιο της ΟΣΥ Α.Ε. στην Πέτρου Ράλλη, επισκέφτηκε σήμερα ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Β3’ Νότιου Τομέα Αθηνών, Νίκος Παππάς, υποστηρίζοντας ότι την Παρασκευή οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής έστησαν επικοινωνιακό σόου για την παραλαβή 40 μεταχειρισμένων λεωφορείων για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.
Το αμαξοστάσιο της ΟΣΥ Α.Ε. στην Πέτρου Ράλλη, επισκέφτηκε σήμερα ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Β3’ Νότιου Τομέα Αθηνών, Νίκος Παππάς, υποστηρίζοντας ότι την Παρασκευή οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής έστησαν επικοινωνιακό σόου για την παραλαβή 40 μεταχειρισμένων λεωφορείων για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο Νίκος Παππάς ενημερώθηκε από εργαζόμενους και διαπίστωσε ότι:
· Τα οχήματα που παρέλαβε η κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι 10ετίας ή 12ετίας και έχουν «γράψει» πάνω από 500 χιλιάδες χλμ.
· Τα μισά περίπου οχήματα δεν εκτελούν δρομολόγια, καθώς πολλά παρουσιάζουν βλάβες. Σύμφωνα με εργαζόμενους, τα νοικιασμένα λεωφορεία βγήκαν στον δρόμο την Παρασκευή για να ληφθούν πλάνα από το drone της Ν.Δ., κάποια έμειναν λόγω βλάβης και τα περισσότερα επέστρεψαν αμέσως στο αμαξοστάσιο.
· Τα οχήματα δεν πληρούν τις προδιαγραφές ασφάλειας εν μέσω πανδημίας, καθώς έχουν ελάχιστα παράθυρα, τα οποία έχουν δημιουργηθεί με πρόχειρες πατέντες, ενώ είναι ακατάλληλα για χρήση από ΑμεΑ.
· Το κόστος ενοικίασης των 293 μεταχειρισμένων λεωφορείων είναι λίγο χαμηλότερο από το κόστος αγοράς ίδιου αριθμού νέων. Δαπανήθηκαν 51 εκατ. ευρώ για 4 χρόνια ενοικίασης, με δυνατότητα μετέπειτα αγοράς τους με επιπλέον 5 εκατ. ευρώ, όταν η αξία αγοράς ίδιου αριθμού οχημάτων δεν θα ξεπερνούσε τα 61 εκατ. ευρώ.
Σε δήλωσή του, ο κ. Παππάς ανέφερε ότι «Μπήκαμε στα λεωφορεία που, πριν από λίγες μέρες, οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής διαφήμιζαν ως υπερσύγχρονα. Κανένα από τα οχήματα που βρίσκονται στο αμαξοστάσιο της Πέτρου Ράλλη δεν βγήκε στον δρόμο για να εξυπηρετήσει το επιβατικό κοινό. Συνολικά, από όλα τα αμαξοστάσια, μόνο τα μισά από τα νοικιασμένα λεωφορεία βγήκαν για δρομολόγια.
Τα οχήματα που είδαμε στην Πέτρου Ράλλη αξιοποιήθηκαν, απλώς, την Παρασκευή για επικοινωνιακούς λόγους και πλάνα από drone και επέστρεψαν στο αμαξοστάσιο, κάποια με βλάβες. Υπάρχουν οχήματα με 700 χιλιάδες χλμ, τα οποία ο Οργανισμός προμηθεύτηκε σε τιμή, λίγο χαμηλότερη από την τιμή αγοράς καινούριων.
Η ακαταλληλότητα είναι παραπάνω από εμφανής. Θα θέλαμε να ξέρουμε αν η Επιτροπή Παραλαβής έχει παραλάβει και τυπικά αυτά τα οχήματα. Η απραξία είναι προσβλητική για τον κοινό νου».