Mag
Σάββατο, 03 Απριλίου 2021 13:18

Οι σοκολατοποιοί κάνουν έρευνα καταναλωτών στα social media

Σημαντικοί κατασκευαστές ειδών σοκολάτας, συμπεριλαμβανομένων των Hershey και Mondelez, λένε ότι έχουν στραφεί σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων αναζητώντας ενδείξεις για τα προϊόντα που θα μπορούσαν να πουλήσουν καλύτερα κατά το Πάσχα.

Σημαντικοί κατασκευαστές ειδών σοκολάτας, συμπεριλαμβανομένων των Hershey και Mondelez, λένε ότι έχουν στραφεί σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων αναζητώντας ενδείξεις για τα προϊόντα που θα μπορούσαν να πουλήσουν καλύτερα κατά το Πάσχα.

Περίπου ένα μήνα πριν από το Πάσχα, οι άνθρωποι δημοσίευσαν εικόνες από πασχαλινά σετ του τύπου «Κάντο μόνος σου» και άλλα πασχαλινά πακέτα στο Pinterest, σύμφωνα με έρευνα της Hershey Co. 

Οι Αμερικανοί καταναλωτές σκοπεύουν να δαπανήσουν κατά μέσο όρο το ποσό ρεκόρ των 179,70 δολαρίων αυτό το Πάσχα, σύμφωνα με έρευνα του Μαρτίου του 2021 σε 8.111 ερωτηθέντες που διεξήγαγε η εταιρεία έρευνας καταναλωτών Prosper Insights & Analytics για την Εθνική Ομοσπονδία Λιανικής Εμπορίου των ΗΠΑ.

Περισσότερα από τα δύο τρίτα των Αμερικανών θα γιορτάσουν τις διακοπές του Πάσχα αυτού του Σαββατοκύριακου και θα δαπανήσουν συλλογικά 21,6 δισεκατομμύρια δολάρια, πρόσθεσε η ομοσπονδία, με το 13% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι θα ψωνίσουν σε ένα κατάστημα. Αυτό συγκρίνεται με το 9% των ερωτηθέντων που δήλωσαν το ίδιο σε μια έρευνα πριν από την πανδημία πέρυσι.

«Η αλλαγή συμπεριφοράς των καταναλωτών ήταν τόσο γρήγορη κατά τη διάρκεια του Covid, ώστε ο κανονικός κύκλος διάθεσης εποχικώ προϊόντων πρέπει να προσαρμοστεί», δήλωσε εκπρόσωπος της Hershey.

naftemporikigr με πληροφορίες Reuters