Ο Γκάμπορ Κούντνερ σχεδίαζε εδώ και χρόνια να εγκαταστήσει ένα υδρομασάζ στον κήπο του σε ένα προάστιο της Βουδαπέστης, αλλά ποτέ δεν το έκανε μέχρι την πανδημία και το lockdown.
Ο Γκάμπορ Κούντνερ σχεδίαζε εδώ και χρόνια να εγκαταστήσει ένα υδρομασάζ στον κήπο του σε ένα προάστιο της Βουδαπέστης, αλλά ποτέ δεν το έκανε μέχρι την πανδημία και το lockdown.
Εκτός από τον αποκλεισμό των Ούγγρων για παραθαλάσσιες διακοπές στο εξωτερικό, ο Covid-19 οδήγησε και στο κλείσιμο των φημισμένων ιαματικών λουτρών, στερώντας από τους πολίτες της ένα από τα αγαπημένα τους χόμπι.
«Πέρυσι, όταν άρχισε η πανδημία σκέφτηκα ότι θα περάσουμε ολόκληρο το χρόνο στο σπίτι και στον κήπο μας», δήλωσε ο 43χρονος Κούντνερ, πατέρας δύο παιδιών, 12 και 3 ετών.
«Νομίζω λοιπόν ότι ήρθε η ώρα να αγοράσω ένα υδρομασάζ», είπε και το έκανε.
Καθώς η ζήτηση για εγκαταστάσεις spa στο σπίτι αυξήθηκε, η ουγγρική κατασκευάστρια εταιρεία υδρομασάζ Wellis βγήκε κερδισμένη από την πανδημία, σημειώνοντας αύξηση των πωλήσεων κατά 60%.
Φέτος, η Wellis στοχεύει να υπερδιπλασιάσει τις συνολικές πωλήσεις της σε 30.000 κομμάτια και σχεδιάζει να διπλασιάσει σχεδόν το σύνολο της σε 1.500 εργαζόμενους, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Τσάφικ.
«Η πανδημία ανάγκασε τους ανθρώπους να μείνουν στο σπίτι, κάτι που ήταν ευεργετικό για τη βιομηχανία ευεξίας στο σπίτι», δήλωσε ο Τσάφικ και προέβλεψε ότι το υδρομασάζ στον κήπο είναι μια τάση που ήρθε για να μείνει και τόνισε:
«Οι κύριοι πελάτες μας είναι οι οικογένειες, η ευρωπαϊκή μεσαία τάξη και περιμένουμε αυτά τα προϊόντα να γίνουν τόσο δημοφιλή στην Ευρώπη και παγκοσμίως ότι αυτή η ισχυρή ζήτηση θα επικρατήσει ακόμη και μετά την πανδημία».
naftemporikigr με πληροφορίες Reuters