Το YouTube θα εντοπίζει αντικείμενα που εμφανίζονται σε βίντεο και θα παράγει μια λίστα με σχετικά προϊόντα που θα μπορούσε να αγοράσει ο θεατής- με τις αυτοματοποιημένες αυτές προτάσεις να εμφανίζονται καθώς οι θεατές κάνουν scrolling στην πλατφόρμα.
Το YouTube θα εντοπίζει αντικείμενα που εμφανίζονται σε βίντεο και θα παράγει μια λίστα με σχετικά προϊόντα που θα μπορούσε να αγοράσει ο θεατής- με τις αυτοματοποιημένες αυτές προτάσεις να εμφανίζονται καθώς οι θεατές κάνουν scrolling στην πλατφόρμα.
Όπως αναφέρει το BBC, η τεχνολογία αυτή θα επιτρέπει στους χρήστες να εντοπίζουν προϊόντα που εμφανίζονται στο βίντεο και να ψάχνουν για σχετικό περιεχόμενο.
Η λειτουργία αυτή επί της παρούσης δοκιμάζεται σε κάποιους χρήστες στις ΗΠΑ, μα ειδικοί εκτιμούν πως θα μπορούσε να φέρει δραματικές αλλαγές στη βιομηχανία της διαφήμισης.
«Πειραματιζόμαστε με μια νέα λειτουργία που προβάλλει μια λίστα προϊόντων που εντοπίζονται σε κάποια βίντεο, όπως και σχετιζόμενα προϊόντα» ανακοίνωσε το YouTube. «Σκοπός είναι να βοηθήσουμε τον κόσμο να εξερευνά περισσότερα βίντεο και πληροφορίες για αυτά τα προϊόντα στο YouTube».
Για παράδειγμα, σε ένα βίντεο τύπου «top-10 smartphones in 2020», κάποιοι χρήστες θα βλέπουν ένα εικονίδιο συνοδευόμενο από περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα μοντέλα που εμφανίζονται στο βίντεο.
«Από εκεί, οι χρήστες θα μπορούν να εξερευνούν τη σελίδα κάθε προϊόντος για να βλέπουν περισσότερες πληροφορίες, σχετικά βίντεο και επιλογές αγοράς για αυτό το προϊόν» προσθέτει το YouTube.
Η λειτουργία Products in this Video άρχισε να δοκιμάζεται τον περσινό Απρίλιο. Ο αυτόματος εντοπισμός θα συστήνει επίσης βίντεο από άλλους δημιουργούς στην πλατφόρμα, όπου θα εμφανίζονται αυτά τα προϊόντα.
«Ο αλγόριθμος YouTube ήδη κάνει μια αρκετά καλή δουλειά αυτόματου εντοπισμού του περιεχομένου που παρακολουθείτε και εμφανίζει σχετικά βίντεο- μα αυτό φαίνεται να στοχεύει περισσότερο προς την κατεύθυνση του περιεχομένου που οι άνθρωποι παρακολουθούν ως εκ των προτέρων έρευνα πριν κάνουν μια αγορά» γράφει η ιστοσελίδα 9to5google.
Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να αλλάξει δραστικά τα δεδομένα στον χώρο της διαφήμισης, κάνοντας ακόμα ευκολότερη την εμπορευματική αξιοποίηση των βίντεο- ανοίγοντας νέους ορίζοντας για μικρές επιχειρήσεις, που θα μπορούν να ανεβάζουν βίντεο των προϊόντων τους, τα οποία μετά ο θεατής θα μπορεί να αγοράζει.