Το YouTube (Alphabet) λανσάρει μια υπηρεσία streaming για σύντομα βίντεο στην πλατφόρμα του στις ΗΠΑ, καθώς επιδιώκει να ανταγωνιστεί καλύτερα τον μεγάλο αντίπαλο, TikTok.
Το YouTube (Alphabet) λανσάρει μια υπηρεσία streaming για σύντομα βίντεο στην πλατφόρμα του στις ΗΠΑ, καθώς επιδιώκει να ανταγωνιστεί καλύτερα τον μεγάλο αντίπαλο, TikTok.
Η υπηρεσία, ονόματι Shorts, επιτρέπει στους χρήστες να καταγράφουν mobile-friendly βίντεο που μπορούν να διανθίζονται με ειδικά εφέ και ήχους από μια μουσική βιβλιοθήκη.
«Αρχίζοντας σήμερα και μέσα στις επόμενες εβδομάδες, θα επεκτείνουμε σταδιακά τη beta του Shorts στις ΗΠΑ» ανακοίνωσε το YouTube σε σχετικό blogpost την Πέμπτη, προσθέτοντας ότι θα ενσωματώσει νεότερα χαρακτηριστικά στην υπηρεσία, όπως η δυνατότητα να προστίθεται κείμενο σε συγκεκριμένα σημεία του βίντεο.
Το YouTube το είχε λανσάρει στην Ινδία τον περσινό Σεπτέμβριο, αφού το TikTok είχε απαγορευτεί σε μια από τις μεγαλύτερες αγορές του. Το Shorts αυτή τη στιγμή καταγράφει πάνω από 6,5 δισ. ημερήσια views ημερησίως, σύμφωνα με το YouTube.