Τεχνολογία-Επιστήμη
Τρίτη, 02 Φεβρουαρίου 2021 07:34

Η Microsoft σπεύδει να καλύψει με το Bing το κενό που ίσως αφήσει η Google στην Αυστραλία

H Microsoft είναι βέβαιη ότι η μηχανή αναζήτησή της, Bing, μπορεί να καλύψει το κενό που θα δημιουργηθεί στην Αυστραλία εάν η Google αποσύρει τη δική της λόγω του νόμου για τις πληρωμές σε ΜΜΕ, δήλωσε τη Δευτέρα ο πρωθυπουργός της χώρας, Σκοτ Μόρισον.

H Microsoft είναι βέβαιη ότι η μηχανή αναζήτησή της, Bing, μπορεί να καλύψει το κενό που θα δημιουργηθεί στην Αυστραλία εάν η Google αποσύρει τη δική της λόγω του νόμου για τις πληρωμές σε ΜΜΕ, δήλωσε τη Δευτέρα ο πρωθυπουργός της χώρας, Σκοτ Μόρισον.

Η Αυστραλία παρουσίασε νόμους που θα ανάγκαζαν τη Google και το Facebook να διαπραγματεύονται πληρωμές με εγχώρια ΜΜΕ το περιεχόμενο των οποίων δημιουργεί traffic στις πλατφόρμες τους. Ωστόσο οι εταιρείες της «Big Tech» έχουν αποδοκιμάσει τους συγκεκριμένους νόμους, χαρακτηρίζοντάς τους «μη λειτουργικούς», και υποστήριξαν τον προηγούμενο μήνα ότι θα απέσυραν υπηρεσίες- κλειδιά από την Αυστραλία εάν η χώρα προχωρούσε με αυτούς. Μεταξύ αυτών είναι η μηχανή αναζήτησης της Google, η οποία έχει το 94% της αγοράς αναζητήσεων της χώρας, σύμφωνα με δεδομένα της βιομηχανίας.

Όπως μετέδωσε το Reuters, ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft, Σάτια Ναντέλα, έχει συζητήσει με τον Μόρισον για τους νέους κανόνες και τη Δευτέρα ο Μόρισον είπε ότι η εταιρεία ήταν έτοιμη να αυξήσει την παρουσία της μηχανής αναζήτησής της, Bing- τον δεύτερο (με μεγάλη διαφορά) στην κατάταξη «παίκτη» της συγκεκριμένης «αρένας».

«Μπορώ να σας πω, η Microsoft είχε μεγάλη βεβαιότητα, όταν μίλησα στον Σάτια» είπε ο Μόρισον σε δημοσιογράφους στην Κανμπέρα, χωρίς να αποκαλύψει περαιτέρω λεπτομέρειες για τη συγκεκριμένη συζήτηση. «Απλά θέλουμε οι κανόνες στον ψηφιακό κόσμο να είναι οι ίδιοι με αυτούς στον πραγματικό κόσμο, στον φυσικό κόσμο» πρόσθεσε ο Μόρισον.

Εκπρόσωπος της Microsoft επιβεβαίωσε ότι έλαβε χώρα τέτοια συζήτηση, μα αρνήθηκε να προβεί σε σχόλια, υπογραμμίζοντας πως «αναγνωρίζουμε τη σημασία ενός ανθηρού τομέα ΜΜΕ και της δημοσιογραφίας υπέρ του δημοσίου συμφέροντος σε μια δημοκρατία και αναγνωρίζουμε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο τομέας των ΜΜΕ εδώ και χρόνια μέσω μεταβαλλόμενων business models και προτιμήσεων των καταναλωτών».