Στο δεύτερο εξάμηνο μεταφέρονται τα γραπτά διαγωνίσματα των μαθητών Γυμνασίου, σύμφωνα με απόφαση που αναρτήθηκε σε ΦΕΚ, εάν λόγω αντικειμενικών συνθηκών δεν καταστεί διεξαγωγή η ωριαία γραπτή δοκιμασία για το πρώτο εξάμηνο του σχολικού έτους.
Στο δεύτερο εξάμηνο μεταφέρονται τα γραπτά διαγωνίσματα των μαθητών Γυμνασίου, σύμφωνα με απόφαση που αναρτήθηκε σε ΦΕΚ, εάν λόγω αντικειμενικών συνθηκών δεν καταστεί διεξαγωγή η ωριαία γραπτή δοκιμασία για το πρώτο εξάμηνο του σχολικού έτους.
Πιο αναλυτικά αναφέρεται:
Ειδικά κατά το σχολικό έτος 2020-21, εάν για λόγους αντικειμενικούς, δεν καταστεί εφικτό να πραγματοποιηθεί στο πρώτο τετράμηνο ωριαία γραπτή δοκιμασία που προβλέπεται στην περ. Γ’ της παρ. 1 του άρθρου 3 του π.δ. 126/2016, όπως ισχύει, αυτή μεταφέρεται στο δεύτερο τετράμηνο
Η βαθμολογία των μαθητών
Υπενθυμίζεται ότι με προηγούμενη εγκύκλιο, για τα Γυμνάσια προβλεπόταν :
Σύμφωνα με το άρθρο 3 του ΠΔ 126/2016, για την αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας συνεκτιμώνται:
Η συνολική συμμετοχή του/της στη μαθησιακή διαδικασία, από την οποία ο/η εκπαιδευτικός σχηματίζει εικόνα για τις γνώσεις, την κατανόηση εννοιών και φαινομένων, τις δεξιότητες επίλυσης προβλήματος, τις επικοινωνιακές δεξιότητες, την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα κτλ., οι εργασίες που εκτελεί ο/η μαθητής/τρια στο πλαίσιο της καθημερινής μαθησιακής διαδικασίας στο σχολείο ή στο σπίτι, ατομικά ή ομαδικά, οι συνθετικές δημιουργικές εργασίες, ατομικές ή ομαδικές, οι διαθεματικές εργασίες, οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες και οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ).