Kατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown της Γερμανίας, οι τέσσερις αδελφές Σβάντερλαπ, Σάρα, Ρεμπέκα, Στέλλα και Λάρα, αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν τον ελεύθερο χρόνο τους επινοώντας ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με έμπνευση από τον κορωνοϊό, που αγόρασαν χιλιάδες καταναλωτές.
Kατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown της Γερμανίας, οι τέσσερις αδελφές Σβάντερλαπ, Σάρα, Ρεμπέκα, Στέλλα και Λάρα, αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν τον ελεύθερο χρόνο τους επινοώντας ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με έμπνευση από τον κορωνοϊό, που αγόρασαν χιλιάδες καταναλωτές.
Το «Corona» μπορεί να παιχτεί με έως και τέσσερις παίκτες, οι οποίοι ανταγωνίζονται για να αγοράσουν όλα τα είδη παντοπωλείου σε μια λίστα αγορών για έναν ηλικιωμένο γείτονα που προστατεύεται από τον ιό.
Οι παίκτες συλλέγουν και ανταλλάσσουν κάρτες παιχνιδιού και ο νικητής είναι αυτός που παραδίδει πρώτα όλα τα αντικείμενα. Τα εμπόδια στην πορεία περιλαμβάνουν την αντιμετώπιση του ιού, ο οποίος σας στέλνει σε καραντίνα, ή το να διαπιστώσετε ότι οι κάποιοι άλλοι έτρεξαν και έχουν ήδη εξαφανίσει όλα τα ζυμαρικά ή τα χαρτιά τουαλέτας.
«Η βασική αρχή είναι η αλληλεγγύη», είπε η 20χρονη Σάρα στο Reuters TV από το πατρικό της στη δυτική πόλη του Βισμπάντεν.
«... Αλλά καθένας από τους παίκτες μπορεί να αποφασίσει να συνεργαστεί με τους άλλους ... ή να κάνει τα πράγματα πιο δύσκολα γι 'αυτούς μπλοκάροντας το μονοπάτι τους με ιούς."
Οι αδελφές δούλεψαν στο παιχνίδι τα περισσότερα βράδια κατά τη διάρκεια του ανοιξιάτικου lockdown, ενσωματώνοντας σταδιακά περισσότερα στοιχεία μέσα από τα νέα και τις εξέλιξες της πανδημίας.
«Αυτό συνέβη και με τον όρο συσσώρευση. Επίσης είδαμε τις συναυλίες στα μπαλκόνια της Ιταλίας και το μετατρέψαμε σε κάρτα παιχνιδιού», πρόσθεσε η Ρεμπέκα.
Εντυπωσιασμένος από την προσπάθεια των κοριτσιών, ο πατέρας τους ο Μπένεντικτ Σβάντερλαπ αποφάσισε να εμπορευματοποιήσει το παιχνίδι προσλαμβάνοντας έναν καλλιτέχνη για να σχεδιάσει κάρτες, ταμπλό και κουτιά.
Μέχρι στιγμής έχει πουλήσει 2.000 αντίτυπα και έχει εγγραφεί σε ένα κατάστημα παιχνιδιών ως δευτερεύων διανομέας.
«Επειδή το παιχνίδι ήταν τόσο δημοφιλές, ήταν μια πρόκληση για την οικογενειακή μας επιχείρηση - να συσκευάσουμε και να κυκλοφορήσουμε 500 παιχνίδια σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα», είπε. «Η ζήτηση ήταν τεράστια από όλη τη Γερμανία».
naftemporikigr