Η έρευνα της IDC ανέλυσε -χρησιμοποιώντας το πλαίσιο αξιολόγησης MarketScape αλλά και λαμβάνοντας υπόψη απαντήσεις πελατών, οι οποίες συγκεντρώθηκαν μέσω online ή τηλεφωνικών συνεντεύξεων τις επιδόσεις 18 παρόχων που προσφέρουν Β2Β πλατφόρμες ψηφιακού εμπορίου και ανακήρυξε τη SAP ηγέτη στον χώρο αυτό, χάρη στις δυνατότητές της και τις στρατηγικές που εφαρμόζει.
H SAP ανακοίνωσε ότι ανακηρύχθηκε για δεύτερη φορά ηγέτης στο πλαίσιο του “IDC MarketScape: Worldwide B2B Digital Commerce Platforms 2020 Vendor Assessment”.
Η έρευνα της IDC ανέλυσε -χρησιμοποιώντας το πλαίσιο αξιολόγησης MarketScape αλλά και λαμβάνοντας υπόψη απαντήσεις πελατών, οι οποίες συγκεντρώθηκαν μέσω online ή τηλεφωνικών συνεντεύξεων τις επιδόσεις 18 παρόχων που προσφέρουν Β2Β πλατφόρμες ψηφιακού εμπορίου και ανακήρυξε τη SAP ηγέτη στον χώρο αυτό, χάρη στις δυνατότητές της και τις στρατηγικές που εφαρμόζει. Στην έρευνα σημειώνεται ότι «οι πελάτες που μας μίλησαν κατέταξαν την SAP άνω του μέσου όρου», όταν ρωτήθηκαν αν το SAP Commerce Cloud έχει ‘φτιαχτεί για το μέλλον’. Μάλιστα ένας από αυτούς παρατήρησε ότι «σ΄ αυτό τον χώρο, η SAP είναι πραγματικά αξιόλογη. Μπορεί να άργησε λίγο να μπει στην αγορά, αλλά τώρα προηγείται».
Στην έρευνα σημειώνεται ότι «θα πρέπει να εξετάσετε τη λύση της SAP, αν είστε επιχείρηση που ενδιαφέρεται για μια ολοκληρωμένη λύση ψηφιακού εμπορίου, ικανή να διαχειριστεί σύνθετες επιχειρηματικές απαιτήσεις και να υποστηρίξει μοντέλα Β2Β και B2C, ή αν ήδη χρησιμοποιείτε πλατφόρμες της SAP για άλλες εφαρμογές CX. Ή αν ο οργανισμός σας έχει ως κύριο στόχο του τη διαφοροποίηση μέσω της οικοδόμησης μιας μοναδικής και σε υψηλό βαθμό προσωποποιημένης εμπειρίας πελάτη μέσω μιας πλατφόρμας η οποία προσφέρει εις βάθος λειτουργικότητα».
Η λύση SAP Commerce Cloud υποστηρίζει σενάρια B2C καθώς και σύνθετα σενάρια Β2Β χάρη σε μια ενοποιημένη πλατφόρμα η οποία υποστηρίζει πολύπλοκη παραγγελιοληψία, παρέχει δυνατοτήτες παραλαβής και διακίνησης προϊόντων, υποστηρίξης πελατώς όπως και τιμολόγησης όπως απαιτούν σήμερα οι σύγχρονες επιχειρήσεις. Η λύση SAP Commerce Cloud δίνει τη δυνατότητα στους οργανισμούς να ταυτοποιούν με ασφάλεια τους πελάτες τους, να συνδέονται μαζί τους μέσω πολλαπλών καναλιών και να διαχειρίζονται τα προφίλ, τις προτιμήσεις και τις ρυθμίσεις απορρήτου που αυτοί έχουν επιλέξει, σ’ όλη τη διάρκεια της συναλλαγής.
«Οι εμπορικές συναλλαγές Β2Β βρίσκονται σε στάδιο καταιγιστικών αλλαγών, ανάλογων εκείνων που βλέπουμε στο χώρο του B2C», σχολίασε ο Bob Stutz, πρόεδρος του τομέα Customer Experience της SAP, προσθέτοντας ότι «όπως οι απλοί καταναλωτές, έτσι και οι επιχειρήσεις ελέγχουν πλέον την εμπειρία τους στο χώρο του ψηφιακού εμπορίου και περιμένουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Με το SAP Commerce Cloud, οι οργανισμοί που θέλουν να προσελκύσουν ως πελάτες τους άλλες επιχειρήσεις, μπορούν να είναι σίγουροι ότι θα τους προσφέρουν κορυφαία εμπειρία στον χώρο του ψηφιακού εμπορίου και συνεργασίες οι οποίες θα αντέξουν στο χρόνο».
Για να διαβάσετε αποσπάσματα της έρευνας που πραγματοποίησε η IDC, τον Σεπτέμβριο του 2020, επισκεφθείτε τον σύνδεσμo IDC MarketScape: Worldwide B2B Digital Commerce Platforms 2020 Vendor Assessment.