Περισσότερες από 39.800 παράλληλες συνεδρίες γυμνασίων και λυκείων και περισσότερες από 55.000 παράλληλες συνεδρίες νηπιαγωγείων και δημοτικών πραγματοποιήθηκαν την Πέμπτη, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας. Οι παραπάνω αριθμοί υπερβαίνουν τα σχολικά τμήματα της χώρας και περιλαμβάνoυν και τη διενέργεια δοκιμαστικών συνεδριών και τηλεδιασκέψεων διδασκόντων, όπως ενημέρωσε το υπουργείο.
Περισσότερες από 39.800 παράλληλες συνεδρίες γυμνασίων και λυκείων και περισσότερες από 55.000 παράλληλες συνεδρίες νηπιαγωγείων και δημοτικών πραγματοποιήθηκαν την Πέμπτη, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας. Οι παραπάνω αριθμοί υπερβαίνουν τα σχολικά τμήματα της χώρας και περιλαμβάνoυν και τη διενέργεια δοκιμαστικών συνεδριών και τηλεδιασκέψεων διδασκόντων, όπως ενημέρωσε το υπουργείο.
Συνολικά, υπολογίζεται ότι περίπου 1,6 εκατομμύρια μέλη «μέτρησε» η τηλε-εκπαίδευση την Πέμπτη.
Σε ότι αφορά την Τετάρτη, την πρώτη ημέρα εφαρμογής της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε δημοτικά και νηπιαγωγεία, το υπουργείο ανέφερε:
«Κατά τη διάρκεια του απογευματινού ωραρίου, παρουσιάστηκαν τεχνικά ζητήματα που εν συνεχεία διορθώθηκαν, με αποτέλεσμα σήμερα (σ.σ. Πέμπτη) το απόγευμα, η τηλε-εκπαίδευση να κυλήσει ομαλά σε όλες τις περιοχές της χώρας, για όλα τα δημοτικά και νηπιαγωγεία (όπως συνέβη και το πρωί για όλα τα τμήματα γυμνασίου και λυκείου)».
Το υπουργείο χαρακτήρισε την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης «ένα εγχείρημα πρωτόγνωρο για τη χώρα μας» και τόνισε ότι πιστώνεται στους εκπαιδευτικούς, στα στελέχη εκπαίδευσης, στους μαθητές και στις οικογένειές τους, «που στηρίζουν με όλες τους τις δυνάμεις αυτήν την τιτάνια προσπάθεια».
«Προκλήσεις και αρρυθμίες πάντοτε θα υπάρχουν», ανέφερε το υπουργείο, «αλλά το ζητούμενο είναι αυτές να επιλύονται άμεσα και να βελτιώνεται διαρκώς η εξ αποστάσεως εκπαίδευση για όσο χρόνο τα σχολεία μας τελούν σε αναστολή της δια ζώσης λειτουργίας».
«Παρά τη συστηματική καπηλεία της υγειονομικής κρίσης από ορισμένους, τίποτα δεν μπορεί να ακυρώσει το ψηφιακό άλμα και τη μετάβαση που έχει συντελεστεί από την εκπαιδευτική κοινότητα», τόνισε. «Παρά τις δυσκολίες, θα τα καταφέρουμε όλοι μαζί. Και μαζί θα βγούμε από αυτή την κρίση, πιο δυνατοί», υπογράμμισε το υπουργείο.
Απαντώντας στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα, και στον τομέα Παιδείας του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το υπουργείο έκανε λόγο για «απόπειρα για αντιπολιτευτική μικροκομματική εκμετάλλευση της δυσκολίας του εγχειρήματος», η οποία «στρέφεται ευθέως κατά της εκπαιδευτικής κοινότητας».
«Η αξιωματική αντιπολίτευση αποδεικνύει καθημερινά ότι αδυνατεί να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και επενδύει στην καταστροφολογία εκ του ασφαλούς, προσποιούμενη ότι ξεχνά την εγκαταλελειμμένη κατάσταση στην οποία παρέδωσε κάθε ψηφιακή εκπαιδευτική υποδομή της χώρας. Εάν ήταν στο χέρι του ΣΥΡΙΖΑ, τα σχολεία απλώς δεν θα άνοιγαν, ενώ το σύστημα τηλεκπαίδευσης απλώς δεν θα είχε ποτέ δημιουργηθεί. Γι' αυτό άλλωστε και το πολέμησαν λυσσαλέα εξ αρχής» επεσήμανε το υπουργείο Παιδείας.