Τον Οκτώβριο του 2020, η αγορά επιβατικών αυτοκινήτων της Ευρωπαϊκής Ένωση κατέγραψε απώλειες σε σχέση με την περυσινή επίδοση, ενώ τον Σεπτέμβριο είχε σημειωθεί η πρώτη αυξητική τάση από την αρχή της χρονιάς. Οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 7,8% σε 953.615 μονάδες τον περασμένο μήνα, καθώς αρκετές ευρωπαϊκές κυβερνήσεις επανέλαβαν περιορισμούς για την καταπολέμηση ενός δεύτερου κύματος του κορωνοϊού.
Τον Οκτώβριο του 2020, η αγορά επιβατικών αυτοκινήτων της Ευρωπαϊκής Ένωση κατέγραψε απώλειες σε σχέση με την περσινή επίδοση, ενώ τον Σεπτέμβριο είχε σημειωθεί η πρώτη αυξητική τάση από την αρχή της χρονιάς. Οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 7,8% σε 953.615 μονάδες τον περασμένο μήνα, καθώς αρκετές ευρωπαϊκές κυβερνήσεις επανέλαβαν περιορισμούς για την καταπολέμηση ενός δεύτερου κύματος του κορωνοϊού.
Με εξαίρεση την Ιρλανδία και τη Ρουμανία, σημειώθηκαν απώλειες σε όλες τις αγορές της Ε.Ε., συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων μεγάλων αγορών. Η ζήτηση μειώθηκε σημαντικά στην Ισπανία (-21%), ενώ παρατηρήθηκαν πιο μέτριες μειώσεις στη Γαλλία (-9,5%) και στη Γερμανία (-3,6%). Στην Ιταλία, από την άλλη πλευρά, η ζήτηση παρέμεινε σχεδόν αμετάβλητη (-0,2%) σε σύγκριση με τα επίπεδα του Οκτωβρίου 2019.
Από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο, οι εγγραφές νέων αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 26,8% στην Ε.Ε., η οποία αναφέρεται στη νέα σύνθεση με 27 κράτη μέλη (εκτός του Ηνωμένου Βασιλείου).
Εδώ και δέκα μήνες αυτή την χρονιά και τον αντίκτυπο του κορωνοϊού, η ζήτηση των αυτοκινήτων παραμένει σε πρωτοφανή χαμηλά επίπεδα. Πράγματι, σε ολόκληρη την Ε.Ε. περίπου 8 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο, πράγμα που σημαίνει μείωση κατά περισσότερο από 2,9 εκατομμύρια μονάδες σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Κοιτάζοντας τις μεγάλες αγορές της Ε.Ε., η Ισπανία σημείωσε απότομη πτώση (-36,8%) μέχρι στιγμής φέτος, ακολουθούμενη από την Ιταλία (-30,9%), τη Γαλλία (-26,9%) και τη Γερμανία (-23,4%).
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ