Κοινωνία
Πέμπτη, 12 Νοεμβρίου 2020 23:54

Τρίκαλα: Σε δύο άξονες οι υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση πολιτών

Σε δύο κατευθύνσεις κινούνται οι προσφερόμενες υπηρεσίες του Δήμου Τρικκαίων, προς τους πολίτες του, εν μέσω πανδημίας. Στη μία κατεύθυνση γίνεται χρήση της τεχνολογίας και στη δεύτερη γίνεται η αναμόρφωση των υπηρεσιών.

Σε δύο κατευθύνσεις κινούνται οι προσφερόμενες υπηρεσίες του Δήμου Τρικκαίων, προς τους πολίτες του, εν μέσω πανδημίας. Στη μία κατεύθυνση γίνεται χρήση της τεχνολογίας και στη δεύτερη γίνεται η αναμόρφωση των υπηρεσιών.

Σε περιόδους καραντίνας, ο Δήμος Τρικκαίων ενισχύει τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Έτσι, ήδη από το πρώτο λοκντάουν δημιούργησε την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Ηλικιωμένων, που λειτουργεί ξανά, στη διάρκεια και της δεύτερης καραντίνας.

Ουσιαστικά πρόκειται για επέκταση του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι», περισσότερες ώρες και σε περισσότερους πολίτες. Στο πλαίσιο αυτό, οι εργαζόμενοι στο πρόγραμμα ενισχύουν με την παρουσία τους συμπολίτες που έχουν ανάγκη, σε μοναχικά άτομα, σε μέλη ευπαθών ομάδων, για παροχή βοήθειας. Ταυτοχρόνως, με τηλεφωνική υποστήριξη τις ώρες 8:00 - 20:00 οι πολίτες που χρειάζονταν είδη πρώτης ανάγκης (όπως τρόφιμα, φάρμακα, συνταγογραφήσεις), καλούν συγκεκριμένο τηλεφωνικό αριθμό (2431020000) ο οποίος είναι και ο αριθμός της Υπηρεσίας Εξυπηρέτησης Πολιτών.

Επίσης, μεταφέρθηκαν οι Κοινωνικές Δομές του Δήμου (Κοινωνικό Εστιατόριο, Κέντρο Διημέρευσης Αστέγων, Κοινωνικό Φαρμακείο και σύντομα και το Κέντρο Κοινότητας) σε ένα κτήριο, που αναμορφώθηκε για να στεγάσει τις υπηρεσίες αυτές. Έτσι, η παροχή κοινωνικών υπηρεσιών γίνεται σε πιο σύγχρονο χώρο, με άμεση εξυπηρέτηση των Τρικαλινών, σε πολλά και διαφορετικά επίπεδα.

Ακόμη, για μαθητές/τριες απομακρυσμένου χωριού (Καλονέρι) και με τη συνδρομή της Cosmote, δημιουργήθηκαν υποδομές για μεγάλης ταχύτητας σύνδεση στο διαδίκτυο, ώστε να παρακολουθούν απερίσπαστοι τα μαθήματα μέσω των πλατφορμών τηλε-εκπαίδευσης. Ο Δήμος Τρικκαίων εξασφάλισε σε πολύ μικρό διάστημα την υποδομή για να μη χαθεί ούτε μια ώρα μάθημα.

«Δεν πάω Δημαρχείο, Τηλεφωνώ»

Σε όλα αυτά πρέπει να προσθέσουμε και άλλες υπηρεσίες, όπως η «Δεν πάω Δημαρχείο, Τηλεφωνώ», δηλαδή η τηλεφωνική επικοινωνία με την οποία κλείνονται ραντεβού για την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Πρόκειται για υπηρεσίες οι οποίες στοχεύουν στην ταχύτερη και ουσιαστικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών, χωρίς τη φυσική τους παρουσία σε δημοτικά κτήρια. Ο δήμαρχος Τρικκαίων και πρόεδρος της ΚΕΔΕ, Δημήτρης Παπαστεργίου, τονίζει σε δήλωσή του στο ΑΠΕ, «ότι η αυτοδιοίκηση σε αυτές τις συνθήκες βγήκε μπροστά και συνεχώς στηρίζει την κοινωνία. Με δράσεις και στην πρώτη και στη δεύτερη καραντίνα, στοχεύουμε στο να προσφέρουμε υπηρεσίες σε κάθε πολίτη, ταχύτερα, αρτιότερα, ουσιαστικότερα».

Πηγή: ΑΜΠΕ