Ομαλά ξεκίνησε η δεύτερη μέρα της τηλεκπαίδευσης, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Παιδείας, με περισσότερες από 40.000 ψηφιακές τάξεις γυμνασίου και λυκείου να είναι ως τώρα σε λειτουργία. Προβλήματα, ωστόσο, παρατηρήθηκαν και σήμερα καθώς σε κάποιες περιοχές της χώρας καθώς οι μαθητές δεν κατάφεραν να συνδεθούν.
Ομαλά ξεκίνησε η δεύτερη μέρα της τηλεκπαίδευσης, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Παιδείας, με περισσότερες από 40.000 ψηφιακές τάξεις γυμνασίου και λυκείου να είναι ως τώρα σε λειτουργία. Προβλήματα, ωστόσο, παρατηρήθηκαν και σήμερα καθώς σε κάποιες περιοχές της χώρας καθώς οι μαθητές δεν κατάφεραν να συνδεθούν.
Σύμφωνα με πηγές από το υπουργείο Παιδείας, η πλατφόρμα Webex δεν παρουσίασε προβλήματα σήμερα και τα μαθήματα μέχρι στιγμής πραγματοποιούνται ομαλά.
Παρόλα αυτά, το πρόβλημα σήμερα εντοπόζεται στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, το οποίο φαίνεται να αντιμετωπίζει δυσκολία στο να ανταποκριθεί, καθώς, εκτός από τους εκπαιδευτικούς, σήμερα εισέρχονται και μαθητές, με αποτέλεσμα το Δίκτυο να «πέφτει» συχνά από το πρωί.
Πάντως, όπως ανέφεραν οι ίδιες πήγες από το υπουργείο, οι αρμόδιες υπηρεσίες βρίσκονται σε συνεχή επαγρύπνηση για την επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν.
Σύμφωνα με άτυπη ενημέρωση από τη Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας, έχουν ήδη υλοποιηθεί ενέργειες ενίσχυσης του συστήματος από τον πάροχο της πλατφόρμας, προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι προγραμματισμένες ψηφιακές τάξεις. Ωστόσο, μετά το πέρας της σημερινής σχολικής ημέρας, ο πάροχος θα προβεί σε περαιτέρω ενέργειες για τη θωράκιση του συστήματος.
Κατόπιν αυτών, ένα ποσοστό εκ των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα ενημερωθεί μετά το τέλος των σχετικών διαδικασιών για το νέο ατομικό τους σύνδεσμο ψηφιακής τάξης, ο οποίος θα πρέπει να αποσταλεί εν συνεχεία στους μαθητές τους. Οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί και μαθητές θα εξακολουθήσουν να χρησιμοποιούν το σύνδεσμο που είχαν μέχρι τώρα.
Επίσης, η Γενική Γραμματεία υπογράμμισε την ανάγκη να συνδέονται στο σύστημα μόνη οι εκπαιδευτικοί που έχουν μάθημα, εξαιτίας της διαπιστωμένης υπερχρήσης του συστήματος.
«Η πανδημία έχει επιφέρει διεθνώς μια σειρά από επιπτώσεις και μας έχει υποχρεώσει να αλλάξουμε τον τρόπο ζωής και λειτουργίας μας συνολικά σε μικρό χρόνο», ανέφερε η ΓΓ.
«Οι συνθήκες είναι σαφώς πρωτόγνωρες για όλους, παρόλα αυτά από την πρώτη μέρα της υγειονομικής κρίσης, από κοινού Πολιτεία και εκπαιδευτική κοινότητα εργαζόμαστε για την όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Έτσι και σήμερα καλούμαστε να προσαρμοστούμε στις συνθήκες διαδικτυακής φόρτωσης που είναι πρωτοφανείς για όλον τον κόσμο», κατέληξε η ΓΓ.