Mag
Τρίτη, 03 Νοεμβρίου 2020 08:41

Στροφή στα… τάπερ εν μέσω πανδημίας

Η πανδημία του νέου κορωνοϊού αποτελεί εφιάλτη για τους εργαζόμενους στην εστίαση, όχι όμως και για τις εταιρείες που κατασκευάζουν τάπερ.

Η πανδημία του νέου κορωνοϊού αποτελεί εφιάλτη για τους εργαζόμενους στην εστίαση, όχι όμως και για τις εταιρείες που κατασκευάζουν τάπερ.

Καθώς δεν ήταν λίγοι εκείνοι οι οποίοι στράφηκαν στα βιβλία μαγειρικής τους τελευταίους μήνες, η εταιρεία Tupperware –μετά από μια δύσκολη πενταετία- είδε τη ζήτηση για τα προϊόντα της να αυξάνεται.

Τα κέρδη κατά το τελευταίο τρίμηνο τετραπλασιάστηκαν στα 34,4 εκατομμύρια δολάρια, όπως ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα η εταιρεία.

Η έκρηξη των πωλήσεων έφερε άνοδο και στη μετοχή της Tupperware Brands Corp, από περίπου 1 δολάριο τον Μάρτιο, στα 28,80 δολάρια την περασμένη εβδομάδα.

Σε αντίθεση με το Netflix ή την Amazon, η Tupperware ξεχωρίζει από τις περισσότερες εταιρείες που αναπτύχθηκαν εν μέσω πανδημίας, καθώς δεν βασίζεται στην υψηλή τεχνολογία.

Άλλο αντίστοιχο παράδειγμα είναι η Hasbro, η οποία ανακοίνωσε πως το τμήμα παιχνιδιών της, το οποίο περιλαμβάνει επιτραπέζια παιχνίδια όπως η Monopoly, κατέγραψε αύξηση 21% στα έσοδα.

Με πληροφορίες από Associated Press