Τεχνολογία-Επιστήμη
Δευτέρα, 02 Νοεμβρίου 2020 15:42
Η εταιρεία viafintech, με έδρα το Βερολίνο ανακοίνωσε ότι επεκτείνεται διεθνώς εισερχόμενη στην ελληνική αγορά μέσω συνεργασίας με τα σούπερ μάρκετ Bazaar, μέλη του Ομίλου Βερούκα. Πιο αναλυτικά, η συνεργασία αυτή θα επιτρέψει στους καταναλωτές των supermarket Bazaar, να καταθέτουν και να κάνουν ανάληψη μετρητών από τον τρέχοντα τραπεζικό τους λογαριασμό με απευθείας χρήση των smartphone τους σε περισσότερα από 110 σημεία.
Η εταιρεία viafintech, με έδρα το Βερολίνο ανακοίνωσε ότι επεκτείνεται διεθνώς εισερχόμενη στην ελληνική αγορά μέσω συνεργασίας με τα σούπερ μάρκετ Bazaar, μέλη του Ομίλου Βερούκα.
Πιο αναλυτικά, η συνεργασία αυτή θα επιτρέψει στους καταναλωτές των supermarket Bazaar, να καταθέτουν και να κάνουν ανάληψη μετρητών από τον τρέχοντα τραπεζικό τους λογαριασμό με απευθείας χρήση των smartphone τους σε περισσότερα από 110 σημεία.
Διαδικτυακά καταστήματα και εταιρείες χρέωσης, όπως επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας ή εταιρίες τηλεπικοινωνιών, μπορούν επίσης να ενσωματώσουν την υπηρεσία viacash, προκειμένου να παρέχουν στους πελάτες έναν εύκολο τρόπο πληρωμής των λογαριασμών τους σε μετρητά ή λήψης επιστροφών χρημάτων σε μετρητά στα συνεργαζόμενα καταστήματά μας. Η viafintech είναι η πρώτη εταιρεία που θα παρέχει αυτήν την υπηρεσία στην Ελλάδα.
Ο Αντώνιος Πέππας, Γενικός Διευθυντής Ελλάδας, εξηγεί: «Οι εταιρείες με υψηλή χρήση μετρητών που θέλουν να χρησιμοποιήσουν μια αποτελεσματική και οικονομική υποδομή θα επωφεληθούν από τη συνεργασία με τη viacash. Επίσης, οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ που θέλουν να επεκτείνουν τη βασική προσφορά προϊόντων και να προσφέρουν υπηρεσίες επιπλέον αξίας στους τελικούς πελάτες τους μπορούν να ενσωματώσουν την υπηρεσία viacash. Μέχρι τώρα η μεγαλύτερη ανταπόκριση στην αγορά παρατηρείται από τον τραπεζικό κλάδο, γι’ αυτό έχουν ήδη πραγματοποιηθεί αρχικές συνομιλίες με τράπεζες σχετικά με μελλοντικές συνεργασίες. Λόγω του ευρέος φάσματος των λύσεων viafintech, και εκτός από τις παραδοσιακές τραπεζικές συναλλαγές, η viacash μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιαδήποτε εταιρεία θέλει να προσφέρει στους πελάτες της μια εύκολη λύση κατάθεσης και ανάληψης μετρητών, από διαδικτυακές αγορές έως και πληρωμές ενοικίασης. Το προϊόν μας θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα στο πλευρό των καταστημάτων Bazaar και περαιτέρω συνεργασίες έπονται».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, το concept viafintech έχει υψηλές προοπτικές επιτυχίας στην Ελλάδα, καθώς τα μετρητά είναι ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα πληρωμής. Μάλιστα, το World Cash Report αναφέρει ότι το 77,6% των συναλλαγών της ελληνικής αγοράς πραγματοποιούνται με μετρητά. Επιπλέον, το 60% των διαδικτυακών αγορών πραγματοποιούνται με αντικαταβολή.
Ο κ. Πέππας έχει μια λογική εξήγηση για τη δημοτικότητα των μετρητών: «Τα μετρητά, ως ένα φυσικό μέσο πληρωμής, δίνουν στο άτομο μια αίσθηση ασφάλειας και ελέγχου των δαπανών του, το οποίο είναι εξαιρετικά σημαντικό λόγω της τρέχουσας οικονομικής κατάστασης. Ειδικά σε έναν κόσμο όπου οι πληροφορίες δεδομένων είναι εξαιρετικά πολύτιμες, τα μετρητά διασφαλίζουν το απόρρητο των καταναλωτών».
Τέλος, παρόλο που ο συνολικός αριθμός αναλήψεων ATM στην Ελλάδα έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια, το δίκτυο ATM έχει μειωθεί κατά 38,9% τα τελευταία 10 χρόνια. Ως αποτέλεσμα, περισσότερες τράπεζες, αλλά και εταιρείες σε διάφορους τομείς γενικότερα, αναζητούν νέες εναλλακτικές λύσεις διαχείρισης μετρητών με αποδοτικό κόστος.